דף הבית / חדשות העיר / ממשיכים לפעול למען ציבור הגמלאים

ממשיכים לפעול למען ציבור הגמלאים

רונן דמארי

ציבור גמלאי ההסתדרות מוזמן למפגשים מרתקים: ההרצאות תתקיימנה אחת לחודש החל מהחודש הבא ומיועדות לגמלאים חברי הסתדרות או למצטרפים חדשים. בין המרצים שיופיעו בפני גמלאי ההסתדרות בראשון לציון: מתן חודורוב, יואב לימור, השופטת בדימוס דליה דורנר, ירון דקל וניר דבורי.
יצוין כי ההסתדרות במרחב ראשל"צ חרטה על דגלה את הדאגה לגמלאים ופעילותה הנמרצת למענם הובילה לכך שיו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בחר בה כמודל עבור יתר המרחבים בתחום זה.
זורי מזרחי, יו"ר ההסתדרות במרחב, מסר: "אבי ניסנקורן התחייב שההסתדרות
תחזור להיות תנועה חברתית ולא רק איגוד מקצועי. לפיכך, שני סקטורים תופסים יותר מקום ויחס הולם: הגמלאים ובעלי המוגבלויות. מרחב ראשל"צ מהווה מודל לחיקוי ואנו מחפשים פעולות נוספות להנעים את זמנם של הגמלאים, אנו רואים בזאת חובה מוסרית לאלה שבנו את הארץ הזאת.
המפגשים יתקיימו אחת לחודש בשעות הבוקר באולם מופת. האם האירוע פתוח לקהל הרחב? לא. הפעולות מיועדות אך ורק לגימלאים חברי הסתדרות או למצטרפים חדשים".
הדס אלכורת, רכזת הגימלאים במרחב הוסיפה: "המפגש הראשון יתקיים ב – 16.4.18 עם הכתב הצבאי ניר דבורי, טרם פרסמנו את הפעילות באופן רשמי וכבר אנו רואים התעניינות רבה, הכניסה בתשלום 20 ₪ בלבד והיא כוללת גם כיבוד".

זורי מזרחי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות