דף הבית / חדשות העיר / "מלח הארץ"

"מלח הארץ"

מי ליאור

אילן בר שלום (18), מדריכת מדצ"ים מצטיינת, הייתה אמורה להתחיל ללמוד במכינה בשנה הקרובה. מנהלת מקיף ג' העמית, יפה ליבה והצוות החינוכי בבית הספר, חלקו את מה שלבם חש ברגעים הקשים והעלו קווים לדמותה וכתבו לה: "אילן, כשמך כן היית, תמירה ושורשית כעץ השדה. בלטת בתכונותיך הערכיות וברגישותך הרבה לזולת. הפגנת רצינות והתמדה בלימודים ובפעילות התנדבותית בקהילה. היית נערה סובלנית, בוגרת שנהגת לגשר בין התלמידים במצבי עימות ומחלוקות, חברה נאמנה ומסורה. כל חברייך ידעו כי נתן לסמוך עליך ומצאו אצלך אוזן קשבת תמיכה ועזרה. למרות העומס בלימודים המשכת להתנדב במסגרת המד"צים ידעת לגעת באנשים ולקחת חלק פעיל במעגלי חברות שונים בעיר". בסייפא לדברים הוסיפו וכתבו: "אילן הווית סמל לחיקוי ברצונך לתרום לזולת ולקהילה. מנגינת חייך תמשיך ותלווה אותנו כבני אדם לעדי עד".
כלנית ויינשטיין, מנהלת מד"צים באגף הנוער והצעירים מנהל קהילה, אמרה: "היכרותי עם אילן בר שלום החלה לפני חמש שנים, מתוך פעילותה במד"צים העירונים של אגף הנוער. כבר בראשית דרכה בלטה באישיותה המיוחדת ובלב הענק שהיה לה, לתרום ולעשות את הטוב ביותר, ובשל כך אף זכתה בפרס העירוני פעיל הנוער המצטיין לשנת 2017. במהלך שנות התנדבותה הדריכה אילן במספר תפקידי הדרכה לילדים ונוער כך בתוכנית נתיב, תוכנית מלאכי יום הולדת, והדרכת קבוצת י' שקמה. כאמור, בכל משימה ותפקיד אילן נתנה את כל כולה ושמשה דוגמא ומופת לחניכיה. כולם אהבו והעריכו אותה כך גם המד"צים לדורותיהם אשר באו לחלוק לה כבוד ולהפרד ממנה בצער ובהלם על האובדן הקשה".
חבר מועצת העיר דורון אוזן, מי שהחזיק עד לאחרונה את תיק הנוער והצעירים: "אני מכיר מקרוב את כל המד"צים בעבר ובהווה וכך הכרתי גם את אילן בר שלום. אני זוכר את הרגע שבו הענקנו לה את תעודת ההצטיינות על פעילותה במדצים בארבע השנים שקדמו להענקת הפרס, כיצד בצניעות מהולה בתחושת גאווה היא קבלה את הפרס. אילן נמנתה על מיטב הנוער שלנו המכונה "מלח הארץ" – השמנה והסלתא בחברה הישראלית הצעירה, שמאפייניה הבולטים אהבת ארץ ישראל במלא מובן המילה. אין ספק כי אבדה לנו חוליה בולטת ומבטיחה בעתידה של החברה הישראלית, בטרגדיה הנוראית שידענו".
ראש העירייה דב צור בדבריו: "יום קשה לעיר ראשל"צ ששכלה שניים מצעירי הקהילה. אילן בר שלום ז"ל תלמידת עמית עמל, שנהרגה באסון בנחל צפית, ואת ינקי לוי בן 18 בתאונת דרכים. ינקי סיים את לימודיו אשתקד במקיף ה'. הלב נחמץ והאבל כבד מנשוא. תנחומינו למשפחות השכולות וליבנו איתם בשעה קשה זו".
משה גמרו, מפקד זק״א מחוז מרכז התייחס לתאונה בה נהרג ינקי לוי ז"ל ואמר: ״מדובר ברוכב אופניים חשמליים בן 18 שככל הנראה יצא ממקום העבודה שלו ונפגע ממונית, כשהגעתי לזירה ראיתי את הרוכב שוכב בשולי הכביש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מעוצמת ההתנגשות, הפגיעה הייתה קשה וקטלנית, הצוות הרפואי אישר את מותו במקום. מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בגופה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה״.

יהי זכרם ברוך.

אילן בר שלום
זירת התאונה בה נהרג ינקי לוי (צילום: יהודה רחמים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות