דף הבית / חדשות העיר / מלגות לספורטאים צעירים

מלגות לספורטאים צעירים

מי ליאור

עיריית ראשון לציון מעריכה את ספורטאי העיר הצעירים. השבוע קיבלו שמונה ספורטאים, תושבי העיר, מחמישה ענפי ספורט שונים. כל ספורטאי קיבל מלגה בהתאם להוצאות הגלומות בענף בו הוא מתמודד וכן בהתאם להישגים במהלך השנה. מטרת הענקת המלגות היא להוקיר, להעריך ולעודד צעירים להגשים את חלומם ולהשקיע בתחום בו הם מצטיינים. כמו כן לסייע בידם להתמודד עם העלויות הגבוהות הכרוכות באימונים ובהשתתפות בתחרויות שונות. אחת הספורטאיות שקיבלה בעבר מלגות והביאה לאחרונה כבוד רב לעיר ולמדינה היא לינוי אשרם שבאליפות העולם שנערכה בשבוע שעבר בבולגריה, היא זכתה בשלוש מדליות, שתיים מהן כסף ואחת ארד, בכך עשתה היסטוריה כישראלית הראשונה שזוכה במדליית כסף בתחרות אישית באליפות העולם.

הקריטריונים לקבלת המלגה הם תושבי העיר המייצגים את אחת הקבוצות העיר. כמו כן נבחנו הישגי הספורטאים ברמה העולמית, קרי תחרויות בינלאומית וברמה הארצית- אליפות ישראל. נקודה נוספת וחשובה על רקע תוכנית העיר למיגור האלימות בספורט, נבחנו רק אלו שהציגו גיליון התנהגות ללא הרשעות במסגרת האיגוד אליו משתייכים בשנתיים האחרונות. כאמור גם היכולת הכלכלית של הספורטאי הובאה בפני חברי הועדה.

העירייה שיבחה את הספורטאים על הישגיהם "אנחנו גאים בכם ובמה שאתם עושים. ספורט זה קודם כל עבודה קשה ומשמעת ובענפים האישיים קל וחומר. חלק מהענפים לא זוכים לאור הזרקורים ובכל זאת בחרנו לשים אותם בפוקוס כי אנחנו מעריכים את המאמץ בכל ספורט ובכל ענף".

צילום: חורחה נובומינסקי

 

להלן הספורטאים המצטיינים:

אוראל ריבשטיין (9)

הצעיר מבין הספורטאים שקיבלו מלגה. אומנם רק בן תשע אך מציג רזומה ארוך ומרשים. כבר שנתיים שהוא מחזיק בתואר אלוף ישראל, כאשר השנה הוא גם הוסיף וייצג את נבחרת ישראל בשלוש תחרויות בינלאומיות ואף קטף את המקום הרביעי באליפות אירופה. כמו כן אוראל השתתף באליפות אירופה לתלמידים והוביל את קבוצתו לזכייה באליפות הארץ עד גילאי 11.

 

לוטם רייף (16 )

הבוגר מבין הספורטאים שקיבלו מלגה. בגיל 21 סהר הוא חבר נבחרת ישראל בג'ודו ובסמבו. בשנה האחרונה סהר עלה על הפודיום פעמים רבות כאשר גולת הכותרת הייתה זכייתו באליפות הארץ בסמבו אשתקד, זו שהתווספה לתואר של שנה לפני כן וגם הוסיף מדליית ארד באליפות ישראל עד גיל 23 בעודו בין 20 בלבד.

 

נטע איבזוב ( 12)

נטע היא נצר למשפחה שכולה ריקודים. וכחלק ממשפחה ענפה שכזו, נטע לא אכזבה ובשנת התחרויות האחרונה היא קטפה את מדליית הכסף בשתי קטגוריות שונות. לתארים אלו הוסיפה נטע בהמשך העונה גם את המקום החמישי והנחשב בגרנד הפרי היוקרתי בסלובקיה.

 

מיכל איטלמן (16) ורון ברנר (16) –

הצמד שרוקד ריקודים סלוניים כבר שנים רבות ביחד הופך אט אט לצמד המוביל בארץ ולראייה הרזומה שלהם: אלופי ישראל בשנתיים האחרונות, בשתי קטגוריות שונות. המקום התשיעי והמכובד באליפות העולם 2017 ומקום מובטח באליפות העולם 2018.

 

 

נובל לויטן (12)

נובל היא דוגמה חיה לספורטאית בכל רמ"ח איבריה. מלבד הצטיינותה בטניס נובל היא גם אלופת הארץ לגילה בריצות שדה. זכתה בשנה החולפת במקום השני באליפות ישראל בטניס והוסיפה על כך מדליית ארד בתחרות בינלאומית.

 

 

נעה וליקיי (13)

זכתה באליפות ישראל לזוגות בשנה החולפת ומסומנת כאחד המטאורים של הענף בארץ. לראייה, נעה נבחרה כחלק מהתכנית התחרותית של איגוד הטניס, וראשי הענף משבצים אותה כחלק מדור העתיד של נבחרת הדיוויס.

 

 

עלמה יוסף (13)

עלמה משחקת , לאורך שנים , בקבוצות הגיל הגדולות ממנה וכדרך קבע היא נמצאת בצמרת הדירוג הארצי. עלמה מדורגת בין שלוש הטניסאיות הטובות בארץ עד גילאי 15.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות