דף הבית / חדשות העיר / "מכת עטלפים ברחוב הרקפת"

"מכת עטלפים ברחוב הרקפת"

רונן דמארי

העטלפים חגים בשמיים: תושבים בשיכון המזרח מספרים על מאות עטלפים המגיעים בעיקר בשעות הלילה ומתמקמים על עצי הפיקוס הרבים בשכונה, כאשר במעופם הם יורקים את שאריות הפרי לכל עבר. לטענתם, ריכוז גבוה של עטלפים נמצא בגינה הציבורית ברחוב הרקפת, רחוב בו התושבים נאלצים לנקות את הבתים באופן נמרץ במיוחד ולא רק בגלל חג הפסח הממשמש ובא.
אחד מתושבי הרחוב אמר השבוע ל"גל גפן": "העטלפים מגיעים במאות ובעיקר נמצאים בלילות על עצי פיקוס, הם אוכלים את פירות העץ וישנים עליו.
כשלהקה של עטלפים עוברת מעל בית –  ההפרשות שלהם מכסות את התריסים והרכבים. אין דרך לטפל בהם כי זו חיה מוגנת. אמא שלי התקשרה למוקד מספר פעמים והדבר היחיד שהם עשו זה גיזום עצים וזה לא פותר את הבעיה, הקירות והתריסים פשוט מלאים כתמים וזה ממש לא נעים".
תושב אחר הוסיף: "בעירייה צריכים להגיע לכאן ולראות את כמויות הכתמים בעיניים, אנשים מנקים את הבתים לקראת פסח, שוטפים את הרכבים וזה מה שהם צריכים לקבל? העירייה צריכה לתת פתרון, שישימו רשתות על העצים, שימצאו דרך להרחיק מכאן את העטלפים, זה לא רק מטרד, זו ממש פגיעה באיכות החיים שלנו.
יש כאן אנשים מבוגרים שקשה להם לפנות לרשויות בדרך המקובלת, אז אנחנו מצפים שבעירייה יגלו חמלה כלפיהם ויטפלו במפגע כמה שיותר מהר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "אגף הגינון בעירייה גזם בחודש ינואר האחרון את כל העצים ברחוב רקפת, זהו הפתרון האופטימלי לנושא".

קירות הבתים המלוכלכים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות