דף הבית / חדשות העיר / מי אחראי לניקיון?

מי אחראי לניקיון?

רונן דמארי

"מתחם רכבת ראשונים משווע לניקיון": בתיעוד שמסרו תושבים לידי "גל גפן" ניתן לראות כלי פלסטיק, ניירות ופסולת בסביבת התחנה כאשר לטענתם, למרות שהעירו את תשומת לבה של העירייה להימצאות הלכלוך במקום, היא טרם פעלה בנושא.
אחת התושבות הנוהגת לצעוד במקום מדי יום, סיפרה השבוע: "אני צועדת במקום בכל בוקר וכואב לי לראות את ההזנחה ששוררת במתחם רכבת ראשונים. הלכלוך מתחיל בצמחיה שצמודה לתחנת האוטובוסים ובתחנות של קווי אגד לכל אורכן וברחבה של תחנת הרכבת מלפנים ומסביב לה, שזה אומר גם מתחת לגשר ששם הכל מלא בלכלוך.
פניתי למנהל התחנה הוא אמר שזה בסמכות העירייה, פניתי למוקד אמרו שיעבירו הלאה ולצערי עד היום לא נעשה דבר. אני כל בוקר צועדת לאזור ונורא חורה לי לראות את זה. זה פוגע בחזות של המקום ואני לא מבינה למה לא שולחים מישהו שינקה את הלכלוך. זה ככה כבר תקופה ארוכה".
תושב אחר הוסיף: "יש באזור הזה הרבה עשבים ולכלוך, נראה כאילו האזור הזה לא שייך לאף אחד. הרכבת אומרת שזה שטח עירוני, אבל אחרי שמתקשרים למוקד העירוני לא קורה כלום. מה כל כך מסובך לדאוג שינקו מדי פעם? זה יתרום להרגשה טובה יותר של התושבים שלא רוצים לעבור בסביבה מלוכלכת".
מהעירייה נמסר בתגובה: "ראשית מתבצע ניקיון במקום באופן קבוע.
עקב גידול משמעותי בכמות הנוסעים בתחנת הרכבת ראשונים,
יש צורך להיערך בהתאם. נקבעה פגישה בין נציגי מינהל איכות הסביבה
למנהל התחנה וגורמים נוספים על מנת לתת מענה הולם לאור תנועת הנוסעים הגדולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות