דף הבית / חדשות העיר / "מחלף במקום פקקים"

"מחלף במקום פקקים"

רונן דמארי

לתושבים נמאס מהפקקים: לטענתם, על העירייה לעשות כל שביכולתה על מנת להקל את מצב התנועה בקטע המדובר, בייחוד בבקרים שעה שעשרות אלפי כלי רכב עושים את דרכם לכיוון תל אביב.

אחד התושבים אמר השבוע ל"גל גפן": "אני תושב ראשון לציון כבר הרבה שנים וסובל מהפקקים בכל יום כמו עוד הרבה תושבים שסובלים כל בוקר את הסיוט שנקרא לצאת לכביש גהה צפון. לדעתי העירייה הייתה יכולה לבנות מחלף נורמלי בז'בוטינסקי על מנת להקל עלינו ב-20 דקות לפחות שזה הזמן שלוקח לצאת מראשון וזה לא קשור בכלל לעומס בכביש גהה עצמו שאנחנו נאלצים להתמודד אתו בהמשך. אני מצפה שבהנהלת העירייה יחשבו על התושבים ועל יעילות התנועה ביציאת העיר כדי שנוכל סוף כל סוף להיפרד מהסיוט הזה".

תושב אחר הוסיף: "נהגים שמגיעים מכיוון ז'בוטינסקי רואים שהכביש הופך לנתיב אחד וזה מטורף בעומס של הבוקר. אני מדדתי השבוע 23 דקות מהרגע שנכנסתי לרחוב מנחם בגין עד שהצלחתי לצאת מהעיר, זה ממש מכביד על החיים של התושבים. אני מקווה שלפחות יעשו משהו נורמלי שאנחנו תושבי ראשון לציון לא נסבול. כרגע בונים בשדרות היובל עד ז'בוטינסקי ושם יש את היציאה מז'בוטינסקי לגהה צפון. יכלו לעשות שם מחלף או לפחות להרחיב את הכביש ולהוסיף נתיב כדי שהתנועה תזרום טוב יותר. מדי בוקר שמים שם שוטר בפינה בין היובל לז'בוטינסקי אני לא יודע למה, אבל זה לא יפתור שום דבר צריך טיפול מעמיק הרבה יותר. אני באופן אישי לא מבין איך הנושא הזה לא נמצא באג'נדה של המועמדים לראשות העיר, כי יש הרבה מאוד אנשים שסובלים שם בכל יום".

מהעירייה נמסר בתגובה: "במסגרת הסכם גג שהעירייה חתמה עם המדינה לפיתוח שכונות חדשות בנחלת ורמת אליהו, נכלל טיפול בהרחבת הגשר והרחבתו של כביש 4.

העירייה סיימה את תכנון הוספת הנתיב שימשיך עד לסיירים. התכנון הוגש לנתיבי ישראל לתיאומים ואישורים ולאחר מכן ניתן להתחיל בביצוע. המימון לכך מכוסה במסגרת הסכם הגג.

בנוסף, החלו לאחרונה עבודות לסלילת כביש חדש בשכונת נחלת יהודה שיחבר בין שדרות היובל לדרך המכבים ובשלב הבא הכביש יתפצל ויתחבר למחלף סיירים חדש שעיריית חולון וראשון לציון השלימו את תכנונו. באותה נשימה נזכיר כי העירייה מקדמת תוכניות למתחמי תעסוקה משמעותיים שיספקו מקומות תעסוקה איכותיים ומגוונים בתוך העיר, מה שייתר את הצורך לנסיעה מחוץ לעיר לעבודה".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות