דף הבית / חדשות העיר / מחכים לפתיחת הגשר

מחכים לפתיחת הגשר

תושבים מלינים כי הגשר החדש להולכי הרגל החוצה את שדרות נים עדיין סגור והם נאלצים לחצות כביש סואן בדרכם לקניון עזריאלי ראשונים העירייה: "בקרוב, המעבר יפתח לנוחות התושבים"

רונן דמארי

קניון עזריאלי ראשונים פתח את שעריו לפני למעלה משנה וחצי, אולם למרות זאת הבאים בשעריו מכיוון השכונות הסמוכות גן נחום ושכונת ראשונים, אינם יכולים להשתמש בגשר להולכי רגל החוצה את שדרות נים מדרום לצפון ונאלצים לחצות כביש ראשי וסואן במיוחד.
לטענתם, למרות פניות חוזרות ונשנות לעירייה ולהנהלת הקניון, הם טרם הבינו את הסיבה לעיכוב פתיחת הגשר.
אחת התושבות הנוהגת להגיע לקניון עם נכדיה אמרה השבוע ל"גל גפן": "מה שקורה זה שגשר הולכי הרגל בנוי, אבל הוא לא פעיל. מאז שנפתח הקניון במרץ בשנה שעברה הוא פשוט לא בשימוש. כשאתה בא עם ילדים קטנים שצריכים לחצות את שני החלקים של הכביש הסואן, זה ממש מסוכן. אנחנו רואים את הגשר אבל לא ניתן לעלות עליו למרות שהוא בנוי, מה מצבו מבחינה תפעולית אני לא יודעת, אבל לא ניתן להשתמש בו".

-פנית לעירייה בנושא?
"פניתי מספר פעמים למוקד העירוני ואמרו לי שזה באחריות הקניון, כשהמשכתי להתקשר כעסו עליי, אמרו לי אל תתקשרי אלינו בנושא. אמרתי להם 'אבל העירייה נתנה רישיון לקניון' בכל זאת אמרו לי, תפני לקניון. התקשרתי לקניון ומשם מפנים לעירייה. זה בעייתי לעבור עם הנכדים שלי וגם לחצות את הכביש לוקח הרבה זמן, יש הרבה הולכי רגל שעוברים באדום כי הכביש עמוס ואין להם סבלנות לחכות.
קיימת סכנה להולכי רגל במצב הקיים. אם לא היו בונים גשר הייתי מבינה, אבל הוא כבר קיים. אין לי מושג מדוע לא פותחים אותו, הרי ליד הקניון יש גם את תחנת הרכבת והוא אמור לשמש גם את הנוסעים. פשוט לא ברור למה הוא לא בשימוש".

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנחנו נמצאים על סף השלמת הדרישות האחרונות לפתיחת הגשר. בקרוב, המעבר יפתח לנוחות התושבים".

תגובת עזריאלי ראשונים: "גשר ראשונים שנועד לחבר את שכונת האירוסים עם תחנת רכבת הראשונים, דרך קניון עזריאלי, נבנה על ידי קבוצת עזריאלי. בימים אלה מבצעת קבוצת עזריאלי בגשר תיקונים אחרונים שהתבקשו על ידי העירייה. עם השלמתם של תיקונים אלה, ייפתח הגשר ותושבי השכונות הסמוכות לקניון יוכלו ליהנות מגישה רגלית בטוחה ונוחה לקניון ולתחנת הרכבת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות