דף הבית / חדשות העיר / מורחקים מהוועדות עד ל-17 ביולי

מורחקים מהוועדות עד ל-17 ביולי

רונן דמארי

בית משפט השלום בראשון לציון האריך השבוע בהסכמה את תנאי השחרור בערובה של ראש העיר, דב צור, של סגנו, יוסי חממי ושל המשנה לראש העיר, אייל מושיוב.

עם זאת, השופט גיא אבנון החליט לקבל את הבקשה בהסכמה והורה על הקלות מסוימות: ביטול צו עיכוב היציאה מהארץ שהוצא כנגד השלושה, ביטול ההתחייבות העצמית והשבת ערבויות צד ג' שהופקדו במסגרת ההליך.

במסגרת ההחלטה, צור, חממי ומושיוב לא יוכלו ליטול חלק בדיוני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וועדת מכרזים עד לתאריך ה -17 ביולי. כמו כן, הם לא יוכלו לדון בכל נושא הקשור למי מהמעורבים בתיק וקשור לעיריית ראשון לציון והחברה הכלכלית עד לתאריך הנקוב לעיל.

יצוין כי המערכת הפוליטית בעיר עוקבת בעניין אחר התפתחות חקירת המשטרה בפרשה, כאשר לא מן הנמנע שהמשטרה תגיש המלצותיה בנושא רק לאחר הבחירות.

גורם פוליטי אמר השבוע ל"גל גפן": "המצב הזה מאוד לא נעים ומשאיר את כל המעורבים בחוסר וודאות, הרי המשטרה יכולה להודיע על סגירת התיק רק לאחר הבחירות, אבל אז הנזק כבר נעשה. זה מתסכל, אבל אי אפשר להכתיב למשטרה את קצב העבודה שלה".

ממטה דב צור נמסר: "דב צור ממשיך לעשות הכל על מנת לאפשר למשטרה לסיים את החקירה בעניינו במהירות המיטבית. ההארכה בוצעה בהסכמה. אני שמח על ביטול יתר התנאים המגבילים וביטול כל הערבויות. בהתאם לסיכום, אמשיך לפנות לקבלת האישורים הנדרשים על מנת לדון בנושאים עקרוניים הקשורים לוועדת תכנון ובנייה, כפי שנעשה עד כה".

מושיוב מסר ל"גל גפן": "אני שמח שניתנו לנו הקלות, זה סימן טוב, אני סמוך ובטוח שהאמת תצא לאור והכל ייסגר על הצד הטוב ביותר. ראש העיר דב צור הינו ראש עיר נהדר ומנהל את העיר ביד רמה, ואכן התוצאות ניכרות בכל תחומי חיינו בעיר. ציבור תושבי ראשון לציון הינו נבון ומבין עניין וכולי תקווה שימשיך לתת בנו אמונו, אמשיך לשרת את תושבי העיר בנאמנות רבה בדיוק כמו שאני עושה בעשר שנים האחרונות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות