דף הבית / חדשות העיר / מועצת גן רווה מחבקת את ילדי "ניצני ראשון"

מועצת גן רווה מחבקת את ילדי "ניצני ראשון"

מי ליאור

כמיטב המסורת, גם השנה יזמו מנהל אגף הספורט מיכאל גוטליב ורכזת המחול במועצה עדי פורר, אירוע התרמה שכל הכנסותיו קודש לילדי עמותת "ניצני ראשון". את האירוע פתחה להקת האור של ילדי העמותה, בריקוד עם כסאות גלגלים בליווי רקדניות מקצועיות, בכוריאוגרפיה של ליטל זפרני קסלר. השיר "ויקיפדיה" שליווה את הרקדנים ודירבן אותם בקצבו לביצוע נפלא, הוביל להתרגשות והתלהבות הקהל שהובעה בקריאות רמות ומחיאות כפיים ממושכות.
מופע ההתרמה שחתם את שנת הפעילות של שניים עשר חוגי הריקוד, המחול וחוגי הגלגליות ביישובי המועצה, כלל מגוון סגנונות ריקוד ומחול; ג'אז, ריקוד מודרני, היפ הופ, ברייקדאנס, פלמנקו , בלט, ריקוד קלאסי, גלגליות והתעמלות אומנותית.
סרטון אשר מתעד את פעילות העמותה לאורך השנה הציג את חוגי ההעשרה, הפעילויות החברתית עם גורמים וגופים שונים, יחידות צה"ל השונות וכוחות הביטחון, אירוח באוניברסיטאות, קייטנות ונופשונים בארץ ובחו"ל, ספורט אתגרי בשיתוף בתי הספר בעיר, טיולי טבע על כסאות גלגלים ועוד ועוד. הסרטון שהותיר רושם עמוק על הצופים, חיזק את הצורך בהמשך העשייה למען ילדי העמותה הנכים, אשר זקוקים לחיבוק חם מהקהילה, קל וחומר לחשיפה לעולם החברתי, החינוכי והתרבותי, נוכח המוטיבציה העצומה והרצון שלהם לגבור על מגבלתם הפיזית ולכבוש יעד נוסף.
האירוע נחתם בחלוקת תעודות הוקרה לעושים במלאכה מטעם הנהלת העמותה, ודברי תודה והערכה לכל מי שידו הייתה בהצלחת האירוע המרגש.

צילום: באדיבות העמותה
צילום: באדיבות העמותה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות