דף הבית / חדשות העיר / מועדון השחמט בראשל"צ זכה בגביע המדינה  

מועדון השחמט בראשל"צ זכה בגביע המדינה  

מי ליאור

תחרות גביע המדינה המתקיימת אחת לשנה, פתוחה לכל קבוצות מועדוני השחמט בארץ. לתחרות האחרונה נרשמו 37 קבוצות, שהרכבן מחמישה שחקני בסיס עם אפשרות נוספת למחליפים פוטנציאלים. התחרות שנערכה ביום שישי האחרון במתחם התחנה בירושלים, כללה חמישה סיבובים בקצב מהיר.

טרם נפתחה התחרות ניסה את כוחו השר להגנת הסביבה, לירושלים ולמורשת, ח"כ זאב אלקין, ושיחק מול סגן אלוף העולם בוריס גלפנד במשחק ידידות, אשר הביס את הח"כ.

לאחר משחק הידידות, גלפנד חזר לאולם המשחקים על מנת לסייע לקבוצתו "פנדלקליין" ראשל"צ, אשר זכתה בגביע המדינה זו הפעם השנייה ברציפות.

ראוי לציין שהקבוצה של מועדון השחמט ראשל"צ הגיעה בהרכב של חמישה רבי אמנים בהם: רב אמן בוריס גלפנד, רב אמן בוריס אלתרמן, רב אמן טל בראון, רב אמן אורי קובו, רב אמן דני ראזניקוב והאמן הבינלאומי אלכס כספי.

רב אמן ומנהל הקבוצה בוריס אלתרמן, הביע סיפוק רב והדגיש כי הראשונים הוכיחו שהתארים תואמים להישגיהם והוסיף כי הגביע האחרון הצטרף לאוסף המכובד של גביעי המדינה בשנים האחרונות, בהם זכו שחקני המועדון. אגב כך, בוריס גלפנד האגדי, ראה בזכייה מתנה ליום הולדתו החמישים שנחגג למחרת ובהתרגשות גדולה נישק את הגביע וקרא "הגביע שוב בידינו".

את הכבוד להנפת הגביע, נתנו שחקני הקבוצה לאיציק ניר יו"ר המועדון לשעבר, אשר מנציח את שמו של אחיו אברהם פנדלקליין ז"ל, שנפל במלחמת השחרור בראשל"צ.

צילום: באדיבות הקבוצה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות