דף הבית / חדשות העיר / מבקשים חקיקה בכנסת להעצמת הורות במערכת החינוך

מבקשים חקיקה בכנסת להעצמת הורות במערכת החינוך

מי ליאור

במפגש שנערך ביום רביעי שעבר באולם ועדות החינוך בכנסת, נטלו חלק חמישים מנציגי המועצה הציבורית להורים ולהורות בישראל, עליהם נמנתה נציגות הורות מראשל"צ.
במפגש עם יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי, כמו גם נציגי משרד החינוך ונציגי השלטון המקומי, הציגה מנהלת תחום הורות ומשפחה בעיר ליליאן ללום את המודל להורות ברשות המקומית בראשל"צ.
מנהלת בית הספר אופקים קרן דנציגר נתנה חיזוק לדברים מתוך ניסיונה המקצועי ודיברה על היתרונות הגלומים בהנחיית הורים במיזם הבית ספרי, כמו זה שבו היא פועלת בשלוש שנים האחרונות. דנציגר אשר שמה דגש על חשיבות תפקיד מנחת הורים בית סיפרית סיפרה על התוצאות הניכרות, הנובעות מתיווך בין בית הספר להורים ולבני המשפחות, ואמרה בין היתר כי התקשורת הבינאישית ביניהם מאזנת את היחס שבין מערכת החינוך למשפחה.
תמי שרביט, אם פעילה במכללת הורים, דיברה על חשיבות הענקת כלים להורים בהרצאות ומפגשים המעניקים חומר רב למחשבה ומאפשרים שיח ביניהם בנושא.
יו"ר הוועדה ח"כ יעקב מרגי, סיכם את הדיון וקרא למשרד החינוך ולשלטון המקומי למנות גורם מתכלל בשאר הרשויות המקומיות בארץ, שיפעל לעשייה ולאיגום משאבים בנושא הורות, במגמה לקדם את הנושא ולהשלימו ברמה היקפית והדגיש כי הוועדה רואה חשיבות בהדרכת הורים שתעודד את החקיקה להעצמת ההורים כתשתית לאומית.

ליליאן ללום בכנסת

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות