דף הבית / חדשות העיר / מאות משתתפים באירועי הקיץ

מאות משתתפים באירועי הקיץ

שי עמית
במחלקת הילדים והנוער הבטיחו קיץ גדוש בפעילויות לבני הנוער וקיימו. עד עתה, במהלך ימי החופשה, גדשו את המקום כ- 2000 בני נוער וזוהי רק ההתחלה. מתחם ה'עירונוער' פתוח מידי יום, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 22:00 בלילה, בליווי צוות מקצועי ומיומן בחינוך והדרכת בני נוער. ה'עירונוער' מאובטח החל מהשעה 15:00 ועד הסגירה מדי יום.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "ההיענות הגדולה של בני הנוער, אשר מגיעים אל האירועים בהמוניהם, מחממת את ליבי ומראה לי את הבעת האמון שלהם בתכנים והפעילויות אשר יצרנו עבורם".
החגיגה הגדולה של אירועי הקיץ ברחובות תימשך גם במהלך חודש אוגוסט, כאשר עיריית רחובות בשיתוף החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש יקיימו מגוון רחב של פעילויות תרבות, ספורט ופנאי, במספר מוקדים ברחבי העיר, המותאמים לכל הגילאים ובתחומים שונים ומגוונים.
האירועים יתקיימו במשך חמישה ימים (6-10.8), בין השעות 17:00 עד 23:00 בלילה ויכללו מופעים לכל המשפחה, ביניהם המופע של "ד"ר מולקולה", מופע מדעי לכל המשפחה, ערב קריוקי, תאטרון בובות, מעגל מתופפים, משחקי ספורט, הצגות ילדים, מסיבות, משחקי בריכה ועוד הפתעות. גם מתחם ה'עירונוער' ימשיך את הפעילות הייחודית והענפה שהוא מקיים עבור צעירים תושבי רחובות, במהלך חודש אוגוסט. כך, בין היתר, יתקיים טורניר פינג פונג נושא פרסים, ערב העצמה נשית עם עדי ברקן ומיטל מיכאלי, מופע ענק של דורון ביטון וקטריקס, ערב תיאטרון ואימפרוביזציה, מופע של יובל דמרי, כיתת אמן עם סקאזי ועוד.
לקראת סיום החופש הגדול, בתאריך ה- 28.8 יחתמו את אירועי הקיץ שתי הזמרות האהובות והמובילות בארץ, עדן בן זקן ונועה קירל במופע גדול עם מיטב הלהיטים העכשוויים בגן המייסדים בעיר, ללא עלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות