דף הבית / חדשות העיר / לתפארת מדינת ישראל

לתפארת מדינת ישראל

מי ליאור

להקת גלגלי ראשון לציון ערכה לאחרונה אירוע הרקדה גדול מאוד במהלכו רקדו כ-70 זוגות רוקדים על כסאות גלגלים ורוקדים שאינם נכים. הרקדנים רקדו ממיטב שירי ארץ ישראל היפה.
כיבדו בנוכחותם שרת התרבות מירי רגב שהגיעה על מנת לברך את הרוקדים ולהתרשם מקרוב בפעילותם היפה, מנכ"ל עמותת איל"ן בועז הרמן, ראש העירייה דב צור, מ"מ ראש העיר מוטי עג'מי, יו"ר סניף איל"ן בראשל"צ שמעון קינן ואורחים רבים נוספים.
"היה לנו לכבוד לארח את שרת התרבות הגב' מירי רגב. כל זה לא היה קורה אילולא התמיכה של ראש העיר מר דב צור, מ"מ מר מוטי עג'מי ואיל"ן. חוג הריקודים של איל"ן בשיתוף החברה העירונית ממשיכים בפעילויות החברתיות לרווחת הנכים" אמר יו"ר סניף איל"ן ראשון לציון, שמעון קינן.
להקת המחול "גלגלי ראשון לציון" החלה את פעילותה בשנת 2002 והיא נתמכת על ידי עמותת איל"ן ועיריית ראשל"צ. הלהקה משלבת רקדנים נכים בכיסאות גלגלים עם רקדנים שאינם נכים לצידם. הלהקה הוקמה מתוך ההבנה כי ישנה חשיבות רבה לריקוד על כיסאות גלגלים עבור הנכים. הריקוד מעניק להם פיזיותרפיה לגוף ולנפש, פעילות פיזית, תרגול לזיכרון ומפגש חברתי עם נכים נוספים ועם רקדנים שאינם נכים. הלהקה מופיעה בהצלחה רבה במגוון פסטיבלי מחול בארץ ובעולם.
איל"ן מסייעת לאלפי נכים באמצעות 39 סניפים ברחבי הארץ. לאיל"ן 30 מוסדות בהם מוסדות חינוך (גני ילדים ובתי ספר), מרכזי יום, מרכזי שיקום ותעסוקה, מרכזי ספורט, מעונות מגורים ועוד. איל"ן מקיימת פעילויות שיקום ורווחה נרחבות וכן פעולות העשרה, חברה ותרבות המיועדות לנכים בכל הגילאים ובנוסף מגישה סיוע פרטני לנכה ולבני משפחתו ברכישת אביזרי שיקום וציוד עזר חיוני.

 

להקת גלגלי ראשון לציון עם השרה מירי רגב בהופעה. צילום: איל"ן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות