דף הבית / חדשות העיר / לראשונה בראשון לציון: רכז קהילה ונוער עירוני לקהילה הלהט"ב

לראשונה בראשון לציון: רכז קהילה ונוער עירוני לקהילה הלהט"ב

רונן דמארי

עיריית ראשון לציון עם פנים לקהילה הגאה בעיר. לראשונה בראשון לציון מונה רכז קהילה ונוער עירוני לקהילה הלהט"ב. אלי ביטון, תושב העיר ממקימי "גאווה כחול לבן" למען שירות משותף בצה"ל וחבר בוועד הגאה בעיר. התפקיד יפעל באמצעות החברה למתנ"סים הארצית בראשות יו"ר הדירקטוריון אייל מושיוב ומתנ"ס שיכון המזרח בשיתוף מינהל קהילה בעירייה. ראש העירייה, דב צור, אמר: "התפקיד הזה נולד מתוך צרכי הקהילה שעלו בוועדת היגוי לאיתור צרכי הקהילה הלהט"בית בעיר. אני מאחל לאלי בהצלחה בתפקידו. אנחנו חיים בעיר רב-גונית, בה לכל אחת ואחד יש מקום. התפקיד שלנו כעירייה הוא לדאוג שכל קבוצה ומגזר בעיר יקבלו את המענה לצרכים שלהם. אנו משתפים את הציבור בעיר בשורה של נושאים וראינו לנכון לשמוע היישר מפי נציגים של הקהילה למה הם זקוקים".
במסגרת תפקידו, אמון אלי ביטון על גיבוש תוכנית עבודה והנגשת מענים לקהילה, גיוס בני נוער מודר לפעילות בקבוצות, הדרכה והובלת אירועים קהילתיים עירוניים ומקומיים, פיתוח שיתופי פעולה עם גורמים קהילתיים ועירוניים וכן ניהול קשר ישיר עם נציגי הקהילה והארגונים הלהט"בים בעיר.
"אני מאושר שעיריית ראשון לציון והחברה למתנ״סים בחרו להשקיע משאבים בפרויקט מבורך כזה" אמר אלי ביטון והוסיף "אני רוצה להודות לראש העיר דב צור, חבר מועצת העיר עידן מזרחי וראש מנהל קהילה דפנה שקורי על העשייה הרבה והסיוע לקהילה הגאה בשנים האחרונות. בלי עזרתם זה לא היה קורה. מצפה לנו שנה מלאת גאווה בעיר המדהימה שלנו".
בתוך כך נמסר כי לפני כשנה יזמה העירייה ועדת היגוי לאיתור צרכי הקהילה הלהט"בית בעיר בהשתתפות פעילים וחברי הקהילה הגאה בעיר. המטרה הייתה לבחון את צרכי הקהילה בעיר ובהתאם לתת לכך מענה. בהמשך ציינה העירייה את חודש הגאווה וקיימה לראשונה מסיבת חוף בסימן שוויון, פתיחות ואהבה בהשתתפות דנה אינטרנשיונל. ביטון צפוי להתחיל בתפקידו בימים הקרובים ותחילה יעבור תהליך הכשרה. תחילת פעילות התוכנית בראשותו במהלך הקיץ.

צילום אלי ביטון- עידן פוריאן
תמונות באדיבות העירייה

אלי ביטון רכז הקהילה הלהטבית בעיר. צילום אלי ביטון- עידן פוריאן
ועדת ההיגוי לבחינת צרכי הקהילה הלהטבית. צילום אלי ביטון- עידן פוריאן
מסיבת החוף שקיימה העירייה בקיץ האחרון. באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות