דף הבית / חדשות העיר / "למדנו מה זה ניצחון הרוח"

"למדנו מה זה ניצחון הרוח"

מי ליאור

"סל גל" – קבוצת הספורטאים הנכים על כסאות גלגלים, השיבה במאור פנים להזמנת האירוח בבית הספר. המפגש בין תלמידים לספורטאים כלל פעילויות חברתיות ושיח גלוי אודות הפציעה.
בראשית דבר הציגו השחקנים את כרטיס הביקור שלהם וערכו משחק ראווה של הנבחרת.
מאוחר יותר שיחקו עם ומול התלמידים כדורסל. באתנחתא סיפרו השחקנים אודות נסיבות פציעתם, ששללה מהם את החופש הפיזי המלא.
הספורטאים שכולם יוצאי יחידות עילית בצה"ל ונפגעי תאונות דרכים, הוסיפו וסיפרו לתלמידים כיצד יצאו ממשברים אישיים, כיצד הם מתמודדים בשגרת יומם עם מכשולים ולא חסכו בין היתר את הדיבור על חשיבות השמירה על כללי הזהירות בדרכים, הכרת השונה ותרומה לקהילה.
מנהלת החטיבה, רותי רוזנטל: "התלמידים ראו במפגש מודלים לחיקוי, לעוצמה, גבורה וכוח. הייתה זו חוויה ייחודית אשר מסריה ימשיכו להדהד בראשם של התלמידים עוד זמן רב. אלפי שעות לימוד עיוני לא יעבירו את המסר וההשראה של המפגש הזה לתלמידים, שחיזק את תחושת המסוגלות של כל תלמיד והביא לידי ביטוי מוחשי את "ניצחון הרוח" על מגבלות הגוף". עוד הוסיפה הערכה והוקרה על פעילותו של מיקי גולנדברג, האיש שעומד מאחורי היוזמה להפגיש את הקבוצה עם תלמידי בתי ספר ברחבי הארץ, כחלק מהרצון לדבר על הסכנות הטומן בחובו הכביש, אופן הנהיגה ובעיקר התוצאות הרות הגורל של מי שאינו שומר על כללי בטיחות ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות