דף הבית / חדשות העיר / "לך אלי תשוקתי"

"לך אלי תשוקתי"

מי ליאור

 
האירוע "לך אלי תשוקתי" מסע העצמה נשי אל תוך הנשמה בסימן חודש אלול – חודש הרחמים והסליחות, כלל הדלקת נרות, סעודת מצווה, נגינה בגיטרה, שירה ופיוטים בסימן חודש הסליחות והרחמים בליווי ד"ר אורלי נתנאל.
את האירוע פתחה סגנית הנשיאה, איריס הכהן, בדברי ברכה ותוכן, שעשתה הקבלה בין חודש אלול לבין הקשר לאישה: "בריאת האישה בעולם היא בריאת הרחמים בעולם, האישה היא שהפכה את ה"לא" האגואיסטי והמתבדל של האדם הראשון, ל"לו" של נתינה ורחמים, אותיות שבצרופן קיים שם החודש". הסבירה והרחיבה: "האישה היא זו שמוכנה להכיל בתוכה עובר ולגדלו ברחמה תשעה חודשים, על חשבון גופה, לכאורה. בגופה איבר הגידול הנשי קרוי "רחם", מלשון "רחמים". לתת זה קשה ולפעמים גם מלאכותי, והקשר לכל אלה טמון בכוחו של החודש אלול לפתוח את כל השערים הנעולים בלב. להפוך את ה"לא" ל"לו".
בתום הברכות כובדה נשיאת לשכת "בילו" בני ברית ראשל"צ, סילביה אהרון, להדליק נרות ראש חודש, ולאחר שהנשים סעדו את סעודת ראש חודש חגיגית, שמעו דברי טעם מחזקים הנוגעים לחודש אלול.
את האירוע חתמה הרקדנית סימה סנדרוביץ, כוריאוגרפית ובוגרת האקדמיה למחול בברזיל ע"ש מרתה גרהם, שתרמה ערך מוסף לחגיגה המרגשת.
את האירוע שבו נטלו חלק כ-65 נשים, כיבדה בנוכחותה סגנית נשיא בני ברית ישראל נעמי שחר, נשות לשכת הנשיא ויצמן, בני ברית רחובות ואורחות נוספות.
לשכת הנשים "בנימין דה רוטשילד" פועלת ברחוב בילו 2 פינת ירושלים ראשל"צ. למעוניינות להצטרף לפעילויות או להתנדבות בתחום חינוך וחברה בלשכה, ניתן ליצור קשר עם הנשיאה ד"ר הדס-מלכה הכהן 054-2900898, למעוניינים להצטרף כזוגות או בודדים/ות , ניתן ליצור קשר עם הנשיאה סילביה אהרון לשכת בילו (נשים וגברים) 050-7155384.
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות