דף הבית / חדשות העיר / "לונדון האירה לנו פנים"

"לונדון האירה לנו פנים"

מי ליאור

"לא פסחנו על שום אתר, גם אם זה היה קשה מצאנו את הכוחות בסיוע ההורים המלווים ובני המשפחות, להשתתף וליהנות מהמקומות הרבים שלונדון מציעה לתיירים. ביוזמתם של ידידי העמותה סוזן וסיימון שואו, החיים בלונדון, ביקרנו במגרש הכדורגל סטאמפורד ברידג' של קבוצת צ'לסי, כשבני הזוג דאגו לנו לסיור מודרך במוזאון המציג את ההיסטוריה של הכדורגל המקומי לרבות שחקני העבר, הגביעים על הזכיות הבינלאומיות שלהם ועוד. כן ביקרנו בחדר העיתונאים המיועד למפגש עם השחקנים בתום כל משחק ואף אפשרו לילדי העמותה לעלות עם עגלות הנכים של כר הדשא, שעורר בהם השתאות והרבה התרגשות"
ביום השני לנופש צפו הילדים בחילופי משמר המלוכה בחצר ארמון בקינגהם, כשהשטח הקידמי שהוקצה להם אפשר צפייה מקרוב שלמדה על התרבות הקפדנית והשמרנית של הבריטים. משם המשיך הסיור לגלגל הענק (שגובהו 135 מטרים) הצופה על כל העיר. הילדים גילו אומץ לב ועשו את הסיבוב המלא יחד עם מאות האנשים, במהלך חצי שעה. בין היתר סיירה הקבוצה בחנות הכלבו היוקרתית הרודס והתרשמה מגודלה ומהפאר והעושר השופע של המקום.
האטרקציות שעליהם לא פסחה התוכנית הובילו בין היתר לשיט על נהר התמזה, ביקור באקווריום הימי המקומי המכיל מגוון עצום של יצורי מים כמו גם במוזיאון הטבע ההיסטורי, שם למדו על התפתחות החיים בכדור הארץ, ההיסטוריה של הטבע דינוזאורים זוחלים, ומכאן עשו דרכם לשווקים המצויים בקו רוחב -אפס באזור הגריניץ.
את הקידוש וארוחת הערב של שישי עשו אצל הקהילה היהודית בבית הכנסת הרפורמי MOSAIC שם נטלו חלק בתפילה. זפרני: "המתפללים התפעלו והתרגשו מאוד משמחת החיים שהחדירו הילדים ובני המשפחות בשירי השבת והריקודים שביצעו עם הכסאות הגלגלים. היה זה קינוח של שבוע נפלא ובלתי נשכח לילדים ולנו. איננו מתפשרים על האיכות וההנאות שבחיים ומצליחים בזכות התומכים והתורמים בעמותה, להגיע כל פעם לשיא חדש".

צילום: באדיבות ניצני ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות