n
דף הבית / חדשות העיר / לא שוכחים את העו"סים במלאכה

לא שוכחים את העו"סים במלאכה

עיריית בת-ים ערכה אירוע הוקרה לעובדים הסוציאליים לרגל ציון יום העו"ס ועובדי הרווחה

יום העוסים (1) צילום דוברות עיריית בת ים
צילום ארכיון- דוברות עיריית בת ים

יום העובד הסוציאלי הבינלאומי חל היום, יום שלישי, 16.3, ויצוין בכל העולם. בעיריית בת-ים מציינים אותו בפעולות ופעילויות שונות שמוקירות את עבודתם של העובדות והעובדים הסוציאליים.

ראש העיר, צביקה ברוט וסמנכ"לית הרווחה והקהילה, ד"ר זיו חורב כינסו את עובדי האגף לשירותים חברתיים באויר הפתוח בהתאם להנחיות על מנת לברך אותם ולהוקיר את עבודתם במהלך כל השנה. כמו כן, הציבה העירייה שלט חוצות להוקרה על עבודתם.

בתקופה זו, חשוב מאוד לציין את יום ההערכה לעובד הסוציאלי שכן שנה זו היתה מאתגרת ומורכבת לעובדות והעובדים הסוציאליים, וכלל עבודה מסביב לשעון לאור השלכות הקורונה על חיינו.

בשנה האחרונה ביצע האגף לשירותים חברתיים של עיריית בת-ים בין השאר באמצעות השירות לאזרח הוותיק ומשפחתו מגוון פעולות בקרב האזרחים הוותיקים בעיר כל העת בהן: העובדים הסוציאליים מתקשרים ללקוחות שלהם על מנת לבדוק צרכים שונים, נתנו הנחיות לכל רכזי המועדונים להתקשר למשתתפי המועדונים ולראות האם זקוקים לסיוע ולהעביר לרווחה ועוד.

מערך שירותי הרווחה בעיריית בת-ים נרחב ביותר וכולל מגוון של שירותים ומענים לאוכלוסיות העיר מגיל לידה ועד גיל זקנה. כ-150 עובדות ועובדים סוציאליים ועובדי רווחה עובדים באגף לשירותים חברתיים בעיריית בת-ים המסייעים ומטפלים באוכלוסיות רווחה, במגוון נושאים: ייעוץ ומיצוי זכויות, שיקום נכויות, אזרחים ותיקים, נוער וצעירים בסיכון, טיפול במשפחה – זוגות והורים וילדים, סדרי דין, מרכז לקידום התעסוקה, קהילה, פיתוח מסוגלות הורים, שיקום האסיר והתמכרויות ועוד…

יום העוסים (3) צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר, צביקה ברוט: "תקופת הקורונה הציבה את העובדים הסוציאליים בקידמת מערך השירותים החברתיים העירוניים והקשר עם האזרח. הם היוו מקור של תמיכה ומשענת לקהילה, סייעו בכל דרך אפשרית וסחפו אחריהם מתנדבים רבים. העובדים הסוציאליים פועלים ברגישות ובמסירות, וראויים לכל הוקרה עבור פעילותם המסורה לכל תושב ותושבת, שלמענם הם פועלים"

מנכל"ית העירייה יודפת אפק ארזי: "השירות שמעניקים העובדים הסוציאליים לתושבי העיר, בעבודה מקצועית ורגישה הוא תרומה משמעותית אשר משנה מציאות של רבים, נוגעת ומסייעת רבות לקהילה בעיר. זוהי הזדמנות לומר תודה מקרב לב, בייחוד בשנה המורכת הזו והמאתגרת הזו."

  יום העוסים (2) צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות