דף הבית / חדשות העיר / "כנס מרגש ומלכד"

"כנס מרגש ומלכד"

רונן דמארי

ח"כ יאיר לפיד הגיע לעיר: למפגש שהתקיים באולם הספורט בתיכון מקיף ח', הגיעו בין היתר גם סגן ראש העיר, איתן שלום וחברת סיעתו יפעת מאירוביץ-יפת.
בראשית דבריו, פירט לפיד בפני הנוכחים את תוכנית 7 הנקודות שלו לחיזוק מדינת ישראל ועתידה בכול תחומי החיים של האזרחים. "לנו ב'יש עתיד' יש תוכנית מסודרת הכוללת נקודות מהותיות בנושאים הביטחוניים הכלכליים, בזירה הבינלאומית, בחינוך וברווחה שעוסקת במה שחשוב לציבור הישראלי, כי זה תפקידה של הנהגה. העתיד זה לא משהו שמחכים לו, העתיד זה משהו שמובילים אליו. תפקיד ההנהגה, הוא לשפר ולהפוך את חיינו לטובים יותר ולפעול למען עתיד ילדינו, אבל זה לא קורה".
לפיד התייחס לתחושות הציבור לגבי התנהלות הממשלה: "הם עסוקים בעצמם, בחקירות שלהם, בכספים שלהם, במקורבים שלהם ובג'ובים שהם מחלקים לעצמם במקום באזרחי מדינת ישראל". הפוליטיקה היא הבעיה מספר 1 במדינה. השחיתות מתחילה משם, חוסר היעילות מתחיל משם. ההסתה מתחילה משם. ממשלת נתניהו אפילו לא מעמידה פנים שהיא עושה מה שנכון. המטרה שלהם היא לשרוד בתפקיד".
לפיד שיתף את הקהל בתחושותיו, במסגרת המסע שהוא עורך כבר שנים בכל רחבי הארץ: "אני מסתובב הרבה בארץ ואני גאה לראות את האנשים המדהימים שיש במדינה. למדינה הזאת יש צבא חזק ומוסרי, יש פה כלכלה משגשגת ובעיקר יש פה אנשים ערכיים ומוכשרים. אנשים שאוהבים את מדינת ישראל. אבל יש 'חור בטנק הדלק', והחור הוא המערכת הפוליטית שלנו – השלטון. האם האזרחים המופלאים האלה מקבלים את מה שמגיע להם? הגיע הזמן שנתייצב מול זה בלי למצמץ. אנחנו פה כי אנחנו מוכנים ויכולים להנהיג ולהוביל ולנהל את מדינת ישראל!".
ראש מטה "יש עתיד" ראשל"צ, אמיר סולרסקי שארגן בהצלחה את האירוע מסר בסיומו: "זה היה כנס מרגש ומלכד בו שוב הוכיח ח"כ יאיר לפיד שיש עתיד למדינת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות