דף הבית / חדשות העיר / כנס מאכילי חתולים בקהילה

כנס מאכילי חתולים בקהילה

מי ליאור

בכנס מאכילי חתולים בקהילה ראשל"צ, בשיתוף השירות הווטרינרי העירוני, אשר פתוח לכל, יופיעו מרצים מטעם העמותה ומרצים מטעם השירות הווטרינרי, במטרה להציף ולהעלות סוגיות הניתנות לפתרון והצעות לשיפור רווחת חייהם של חתולי הקהילה.

עו"ד סיוון זבולון נווה, תרצה על זכויות החתולים והמאכילים על פי החלטות בג"צ. המומחית להתנהגות חתולים ריבי מאיר, תסביר על עקרונות ההאכלה היעילה והטיפול בהם, כדי להטיב את חייהם. רופאי השירות הווטרינרי העירוני ידברו על הנוהל העירוני בטיפול בחתולים פצועים וחולים, וראש השירות הווטרינרי, ד"ר יונתן אבן צור, יציג בפני הקהל בין השאר את סטטיסטיקת העיקורים העירונית, כמו גם את חזונו בתחום.

נציגי עמותת "ראשון אוהבת חיות" הפועלים זה עשרים שנים בקירוב בעמותה, יספרו על המציאות הלא פשוטה שלהם בהאכלת חתולים חסרי הבית ויציגו גם הם את חזונם  למען עתיד טוב יותר.

יו"ר העמותה עופרה רוזנשיין: "הגיע הזמן להכיר בעובדה שעל מנת לפתור בעיות יש צורך בהתגייסות  מערכתית". היא הוסיפה ואמרה כי רק  יחד ובשיתופי פעולה עם גורמים ממשלתיים, עירוניים, עמותות ופעילים פרטיים, ניתן לשנות מציאות.

עוד הוסיפה ואמרה "שאיפתנו להפוך את הכנס למסורת עירונית ולהפוך את ראשון לעיר מובילה בתחום זה".

כאמור, ציבור אוהבי החתולים מוזמן לקחת חלק באירוע שיערך ב- 16 בספטמבר באודיטוריום היכל התרבות (19:00). הכניסה חופשית.

Portrait of Curious fluffy ginger and white tabby cat sitting among the bushes

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות