דף הבית / חדשות 4 / "כמו עוף החול"

"כמו עוף החול"

מי ליאור

הזמרת והשחקנית מיטל טרבלסי (46) נחשפה לראשונה לתודעה התקשורתית הרחבה בשנת 1990 בתוכנית טלוויזיה שכולה מחווה מיוחדת לנעמי שמר, בביצוע השיר "נועה", בעקבותיו הוחתמה ע"י חברת התקליטים אן.אם.סי. שש שנים מאוחר יותר שרה את השיר "הו, רב חובל", שתורגם ונכתב על ידי כלת פרס ישראל לזמר העברי נעמי שמר, ליום השנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל, שבקולה הקטיפתי הרך העניקה ביטוי מרגש למילותיו.
מאז כבשה טרבלסי את הלבבות והוציאה שלושה אלבומים בהם "נשאר לי שיר", "שירת נעמי" – אלבום מחווה לשירי נעמי שמר שהוקלט טרם מותה וקיבל את ברכתה ו"עוד חוזר הניגון" אלבום כפול משירי משוררים, בהקלטה חיה.
על אלבומה האחרון "כמו עוף החול" שיצא לאחרונה: "האלבום כולל עשרה שירים מתוכם שישה שירים, אשר מעניקים ביטוי חזק להעצמה נשית, כמו השיר הנושא את שם האלבום "עוף החול" שמילותיו בפזמון החוזר… "אף אחד לא יעצור אותי, שום דבר לא ימנע ממני לעשות כל מה שרק ארצה. גם אם זה יקרה לא בזמן הזה"….
מיטל טרבלסי, על הבמה למעלה מעשרים ושש שנים, הופיעה עד היום בארץ ובעולם; ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה, ולדבריה ידה עוד נטויה. בימים אלה יצאה במופע חדש המבוסס על אלבומה האחרון "כמו עוף החול", הכולל שירים משלושת אלבומיה הקודמים, כמו גם שירים מהמופע "תודה לחיים" משיריה של מרסדס סוסה, אשר אתה הופיעה בשנה האחרונה לחייה, ושיר נוסף מהמחזמר סיפור הפרברים שבו ככבה בתפקיד הראשי של מריה, בהפקת התיאטרון הלאומי הבימה, תיאטרון חיפה, ושי נצר.

צילום ועיצוב: אדם "נישמע"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות