דף הבית / חדשות העיר / כלב תקף בן 75 שנזקק לטיפול רפואי

כלב תקף בן 75 שנזקק לטיפול רפואי

רונן דמארי

תושב העיר כבן 75 ננשך ביום חמישי האחרון על ידי כלב ונזקק לטיפול רפואי. האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות ברחוב יעקב כהן, פינת אנילביץ' בשכונת רמת אליהו. התושב עבר ליד שני כלבים, שאינם מגזע מסוכן, ואלו דלקו אחריו, כאשר אחד מהם נשך את התושב ברגלו וגרם לו לחתך עמוק. פקחי החברה לבטחון הגיעו למקום במהרה. התושב פונה לבית החולים אסף הרופא להמשך טיפול והכלב הננשך הוכנס להסגר בכלבייה העירונית בהתאם לחוק.
בעירייה מציינים כי האירוע הזה מבטא את מדיניות החברה לבטחון והשירות הווטרינרי לפעול ביתר שאת לאכיפת חוק עזר עירוני "החזקת בעלי חיים ופיקוח על כלבים". כלומר, גם כלבים שאינם חלק מרשימת זני הכלבים שהוכרזו כמסוכנים בישראל, עלולים לתקוף ולגרום לחבלה.
סגן ומ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לבטחון, רז קינסטליך, אמר כי החברה לבטחון לא תאפשר שוטטות של כלבים ללא רצועה ותפעל לאכיפה בנושא "המקרה שאירע השבוע הוא דוגמא לכך שכלבים, גם אם אינם מוגדרים מסוכנים, עלולים להוות סכנה לבטחון הציבור. אני קורא לתושבים לגלות אחריות לכלביהם ולצאת איתם רק עם רצועה".
מקרה אחר, שלגביו התקבל השבוע פסק דין של בית המשפט השלום הוא על זוג שמתגורר במזרח העיר והחזיק שני כלבים מגזע מסוכן- בול טרייר ופיטבול ללא עיקור, חיסון ושבב. הדבר נודע לשירות הווטרינרי העירוני לאחר שהכלבים נמצאו משוטטים ברחובות ונאספו לשירות הווטרינרי, שם הם חוסנו והונפק להם שבב. בשירות הווטרינרי הסבירו להם את תכלית החוק ודרשו מהם לעקר את הכלבים, אלא שהזוג סירב לביצוע העיקור.
בפעם הראשונה שהכלב נמצא משוטט לבד, הסכימו בני הזוג לקחת אותו למרפאה לעיקור, אולם שם הם חטפו את הכלב וברחו. בפעם השנייה הייתה זו הכלבה שנמצאה משוטטת ברחובות. גם במקרה זה סירבו בני הזוג לעקר את הכלבה והיא לא נמסרה לרשותם. נציין כי מפקחי השירות הווטרינרי ביצעו ביקורת במקום מגוריהם והכלב לא נמצא שם. בני הזוג גם לא שבו לדרוש את הכלבה, והיא הועברה לאימוץ. מאז מקרים אלו, בני הזוג לא אותרו. העירייה תבעה אותם והשבוע התקבל פסק דין במעמד צד אחד, המחייב אותם על כל ההוצאות שנגרמו.

פציעתו של התושב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות