דף הבית / חדשות העיר / ילדי ראשון לציון מחזקים את ילדי עוטף עזה

ילדי ראשון לציון מחזקים את ילדי עוטף עזה

מי ליאור

"תהיו חזקים", "כל הכבוד שאתם גרים במקום ששומר לנו על הגבול"  ו"אני בטוחה שעוד מעט הכל ייגמר והשדות שוב יצמחו"* אלו חלק ממשפטי העידוד ששלחו ילדי בית הספר "תרבות"  לילדים המתגוררים ביישובי עוטף עזה במטרה לחזק אותם בתקופה הקשה שהם עוברים בימים אלו בעקבות חידוש ירי הקסאמים ו"טרור העפיפונים".

כתיבת המכתבים הינה חלק מתוכנית בית ספרית אותה מובילה מנהלת בית הספר, דליה ברזילאי, למנהיגות אישית וגילוי אכפתיות כלפי המתרחש ביישובי עוטף עזה.

"כמובילה חינוכית במערכת החינוך, אני רואה חובה מוסרית, ערכית, ציונית ואנושית לגלות מעורבות ואכפתיות כלפי המתרחש ביישובי עוטף עזה בכל דרך המתאפשרת לנו"  מספרת מנהלת בית הספר על היוזמה" ומוסיפה "מתוך כך, בחרתי להוביל את המורים למהלך חשיבה ותכנון יחידת הוראה משמעותית העוסקת בנושא".

במהלך השבוע האחרון נשלחו המכתבים לילדי קיבוץ כיסופים, כפר עזה, ניר עם ונחל עוז. בקיבוצים שמחו מאד והתרגשו מהיוזמה המחזקת. בנוסף לכתיבת המכתבים, נערכו בשבועיים האחרונים בכל כיתות בית הספר פעילויות מנהיגות אישית, בהן למדו התלמידים כי כל מוצר יכול לשמש גם לעשיית טוב וגם לפגיעה, ובידי כל אחד מאיתנו היכולת לבחור איזה שימוש יהיה במוצר וכיצד זה ישפיע על האחר.

 

צילום באדיבות בית הספר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות