דף הבית / חדשות העיר / "ייתכן וקיים ניגוד עניינים"

"ייתכן וקיים ניגוד עניינים"

רונן דמארי

בישיבת מועצת העיר ראשון לציון שהתקיימה ביום רביעי שעבר הועלתה להצבעה הצעה למנות את חבר מועצת העיר עידן מזרחי למחזיק תיק הצעירים, במקומו של דורון אוזן שפוטר מהקואליציה לפני כחודשיים.

המינוי עבר במועצת העיר בכפוף לאישורה של היועצת המשפטית של העירייה, שציינה בישיבה כי ייתכן וקיים ניגוד עניינים מובנה. היא הוסיפה כי מזרחי טרם העביר לידיה את השאלון המלא המתייחס לניגוד עניינים, וכי ממילא הוא לא יוכל להתחיל לכהן בתפקידו עד אשר הוא ישלים את מילוי השאלון ותיערך בדיקה לפרטים שנמסרו בו.

ראש העיר דב צור וסגנו רז קינסטליך, ציינו כי אין מניעה למנות את מזרחי בכפוף לאישורה של היועצת המשפטית, או לחילופין בכפוף להסדר מסוים שייעשה איתו וההצעה עברה ברוב קולות.

יצוין כי מזרחי הנו איש עסקים שבבעלותו חברה העוסקת בין היתר בהפקות מסיבות סוף שנה ונשפים לצעירים.

המועמד לראשות העיר ומי שכיהן בעשור האחרון כמחזיק תיק הצעירים והנוער, דורון אוזן שהצביע נגד מינויו של מזרחי מסר ל"גל גפן": ״עקב הספק שעלה בדבר ניגוד העניניים של חבר המועצה ע״י היועצת המשפטית של העירייה במהלך אותו היום ובדיון עצמו, ובמטרה למנוע פגיעה בתיק החשוב הזה,  החלטתי להצביע נגד עד אשר יענו על שאלות היועמ״ש של העירייה שעלו בישיבה״.

עוד טרם הישיבה, פנה פעיל הציבור אייל לידור למבקרת העירייה וליועצת המשפטית וביקש לבחון האם קיים ניגוד עניינים במינויו של מזרחי לתפקיד. היועצת המשפטית השיבה ללידור: "הנהלת העירייה אישרה את המינוי טרם הבאתו לאישור המועצה. לגבי עסקיו של חבר המועצה עידן מזרחי, לאור פנייתך, תיערך בדיקה לגבי קיומו של ניגוד עניינים בהאצלת הסמכויות האמורה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הלשכה המשפטית בעירייה בודקת ובוחנת את הנתונים שהועברו על ידי חבר המועצה עידן מזרחי".

עידן מזרחי מסר בתגובה: "ההליך של קבלת אישור היועצת המשפטית למינויי הינו הליך המבטא שקיפות ונקיון כפיים, ואני מקבל אותו בברכה ובשיתוף פעולה. יתרה מכך, לדעתי כל חבר מועצה המנהל עסק בעיר ראוי שיעבור בחינה זו".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות