דף הבית / חדשות העיר / יו"ר חדשה למרצ בראשל"צ

יו"ר חדשה למרצ בראשל"צ

רונן דמארי

 
בחירות צמודות: גם הבחירות למזכירות הסניף היו צמודות במיוחד והסתיימו בשוויון, מה שהוביל להגרלה בה ניצח דביר אביעם. המועמד המפסיד למזכירות אבי אסקפה, ביקש לערער על התוצאות.
הרוש מסרה לאחר הבחירות: "אחרי שנים במרצ ועבודה מאומצת בחודשים האחרונים, שמחה מאוד לתוצאה. סניף מרצ היה חייב לעבור רענון ושינוי גישה תודעתית, וכיושבת ראש סניף מרצ ראשון לציון אדאג לכך. אחרי שסיימנו לחגוג וליהנות מפירות הניצחון, הגיע הזמן לשנס מותניים ולהעלות את סניף מרצ בעיר על דרך המלך. השבוע אתחיל בפגישות אישיות עם בעלי התפקידים שנבחרו, נגבש תכנית עבודה משותפת, ובעיקר עבודה מאומצת לאיחוד השורות לאחר הבחירות ואיחוד כל המחנות.
יש לי רעיונות ופרויקטים רבים לקדם וכיו"ר סניף מרצ בראשון לציון, אדאג לבצעם יחד עם חבריי ושותפיי. אדאג למרצ גדולה, חזקה ומשפיעה בראשון לציון.
רק כך נצליח לחזור למועצת העיר בראשון לציון, רק האחדות מנצחת, תמיד".
כץ מסר: "זה היה קצת מתסכל לראות את אילנית מנצחת בפער של קול אחד בודד.
אילנית בחרה להתמודד לראשות הסניף, למרות שסירבה לשתף פעולה עם הסניף בשלוש השנים האחרונות. גם העובדה שלדעתי היא ניצחה בעקבות מפקדי ארגזים ותמיכה במועמדותה מצד גורמים במועצת העיר שאינם קשורים למרצ, מטילים צל כבד על עתידו של סניף מרצ בעיר. אני מקווה שעכשיו לאחר שנבחרה, אילנית תתחיל לשתף פעולה עם חברי הסניף ותפעל ברוח ערכי מרצ ובהתאם להחלטות הנהלת הסניף".
המועמד השלישי, קובי דהן, שלדבריו ביצע תרגיל פוליטי מוצלח יחד עם הרוש מסר ל"גל גפן": "התוצאות היו מצוינות, נבחרה המועמדת שרצינו שתיבחר. אלמלא ההגרלה היינו זוכים גם במזכירות הסניף. זכינו ב- 50 אחוזים מהצירים לוועידה, כך שבחודש דצמבר ניפטר סוף סוף מהשם זהבה גלאון במרצ ואילן גילאון יתמנה ליו”ר מרצ. ואני מאמין שהתדמית של מרצ תשתנה לטובה בקרב הציבור".
היו"ר היוצא של הסניף אבי ארזי סירב להתייחס לתוצאות הבחירות.

אילנית הרוש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות