דף הבית / חדשות העיר / יוצאים לדרך

יוצאים לדרך

חברת מועצת העיר, עו"ד ליאל אבן-זהר, השיקה השבוע את קמפיין הבחירות של רשימתה "דרך חדשה" לבחירות הקרובות

רונן דמארי

בהודעה שפרסמה השבוע, לא התייחסה ליאל אבן-זהר להתמודדות אפשרית שלה לראשות העיר, כאשר מקורביה ציינו השבוע כי היא טרם קיבלה החלטה סופית בנושא בין היתר בשל שיקולים משפחתיים. הם מעריכים כי עד לסוף החודש חברת המועצה תגבש עמדה סופית בסוגיה, העשויה להשפיע על הזירה הפוליטית בעיר.
אבן-זהר מסרה השבוע ל"גל גפן": "השבוע הודעתי שאתמודד שוב עם ״דרך חדשה״, הרשימה שאני עומדת בראשה כבר מהקדנציה הקודמת. אז רצינו להבהיר שאנחנו רוצים לפעול אחרת מהקיים ולהציע משהו אחר, שונה ורענן, ואני חושבת שהשם והחזון עדיין (ואולי במיוחד), רלבנטיים היום לעיר שמשוועת לדרך חדשה, בהתנהלות בכלל ובענייני יושרה עירונית בפרט. לכן פניתי לציבור גם בהצעה להצטרף אלינו לא רק כמצביעים אלא גם כשותפים: כחלק מתנועה מקומית רחבה של אזרחים אכפתיים שגרים בראשון לציון ורוצים להיות מעורבים בניקיון העיר האהובה שלנו, שחשובה לכולנו".

-לאיזה הישג את מכוונת? מה תגדירי כהצלחה בבחירות?
"זה לא סוד שיש לי ביקורת על התנהלות ראש העירייה וחלק מהמועצה הקיימת. אראה הצלחה בהחלפת השלטון הנוכחי, ואני מקווה שהציבור יסייע ויתן לי כמה שיותר קולות וכוח לצורך כך".

-האם הרשימה בדגש על המקום השני שלך יפת מנחם, צפויה להשתנות?
"המועמדים ברשימה טרם נקבעו, ויש לכך זמן. הרשימה תקבע רק לאחר שאחליט סופית אם להתמודד לראשות העירייה, ובעצה אחת עם חבריי ל ״דרך חדשה״.

-לדעתך, מהו הערך המוסף שאת מביאה איתך לציבור התושבים בראשון לציון?
"אני מכהנת במועצה בהתנדבות כבר שתי קדנציות, כיהנתי גם בתפקידי ביצוע בקואליציה וגם כיו״ר האופוזיציה, אבל שום דבר לא הזיז אותי בעשור הזה מערכים חברתיים, משוויון או ממנהל תקין, ומעודי לא חששתי להילחם בהחלטות שסברתי שאינן ראויות, שפוגעות בקופה הציבורית או בתושבים, גם מהקואליציה וגם באופוזיציה, גם מול ראש העירייה וגם כמיעוט מול רבים, כולל בהגשת עתירות ועררים, ובעצירת תכניות ופרויקטים תמוהים. את דעתי על התנהלות ראש העירייה ועסקאות שבעיני פוגעות בקופה הציבורית או בטובת הציבור, כולם שומעים, בגלוי וברבים, ביושר ובלי מורא. וחוץ מזה, כל מי שמכיר את התנהלות המועצה יודע שאני מגיעה מוכנה לפרטי פרטים ועם נתונים בכל נושא שעל סדר היום, כי בעיני החברות במועצה היא שליחות, שיש למלא אותה בקפדנות, באהבה ובמסירות, לטובת הציבור".

עו"ד ליאל אבן זהר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות