דף הבית / חדשות העיר / יום תיאטרון עירוני

יום תיאטרון עירוני

מי ליאור

תיאטרון הוא לא רק במה, אלא אהבה לדבר. עשרות בני נוער אשר להם זיקה מיוחדת לתיאטרון ולבמה הגיעו נרגשים. את הבוקר פתחה ההצגה "מועדון ארוחת הבוקר" (בעיבודו של תאטרון Black in ) של קבוצת נוער מתנ"ס רמת אליהו בראשל"צ, שעסקה בסטיגמות והשלכותיהן. במהלך היום נערכו אימפרוביזציות תיאטרליות שנבחנו בעינם המקצועית של המדריכים, שבנו את הידע שלהם באמצעות הערות נקודתיות. את היום חתם שחקן התיאטרון והטלביזיה דין מירושניקוב ששיתף את הנוער בסיפור חייו והעניק להם בין היתר תשר מקצועי  כיצד להרחיב את הדמיון האומנותי כדי להיכנס לדמות המתבקשת במשחק.

שירן הררי בת לשרות לאומי בעיר, שיתפה אותנו בחוויתה האישית ואמרה: "כשחקנית בתיאטרון  Black in  וכחלק מקאסט "מועדון ארוחת הבוקר" נהניתי מאד, בעיקר מהאפשרות לחשוף בפני קבוצות תאטרון נוספות את התוצר שאנו עובדים עליו, לשמוע דעות על ההצגה, לדעת עם מי מהדמויות הזדהו ועוד. אשריי שאני זוכה לשחק וללמוד מהסדנאות ולהתפתח. בחרתי בסדנת אימפרוביזציה שהעבירה אותה ליאור כהן, שחקנית ומדריכת תאטרון במועדון התדר. למרות ההיכרות הקצרה למדתי המון, התנסיתי בסוגים שונים של אימפרוביזציות יחד עם בני נוער מבית הספר רביבים. אלמלא המפגש הזה ככול הנראה לא הייתי פוגשת בהם, ואני מודה על כך".

שי כהן, מנהל התנדבות נוער רשותי: "מספר בני הנוער המוכשרים שנפגשו בתיאטרון ליום מרוכז זה, מדרבן אותנו להמשיך בדרך ולהפוך אותה למיזם שאנו רואים בו יריית פתיחה לסדרת מפגשים, שיתקיימו   בקיץ הקרוב במועדון התדר של אגף הנוער והצעירים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות