דף הבית / חדשות העיר / יואב שפיגל "מנווה עוז" במקום השני

יואב שפיגל "מנווה עוז" במקום השני

מי ליאור

התחרות Spelling Bee מטעם משרד החינוך, נערכה בין תלמידי כיתות ו' המצטיינים בלימוד השפה בעשרות בתי ספר במחוז. בתחרות נטלו חלק עשרות בתי ספר מאזור המרכז, מתוכם העפילו לשלב הגמר כשלושים תלמידים מצטיינים, בהם תלמידי בית הספר המארח "חתני פרס נובל" במערב העיר, "נווה עו"ז" ו"עין הקורא".

בתום קרב עיקש בשלב הגמר, בו היו כעשרה סבבי התמודדות שכללו רישום בכתב מתוך המילים שלמדו התלמידים במשך השנה, נשרו כעשרים תלמידים. הנותרים התמודדו על מקומם בשלב הגמר, לאחר שאייתו בעל פה את המילים להם נדרשו על ידי חבר השופטים.

צילום: איתמר שי

כאמור, במקום השני זכה יואב שפיגל (12 (תלמיד "נווה עו"ז". מורתו של שפיגל, חנה גטיניו, ציינה כי נוכח העובדה שהתלמידים שנותרו הפגינו ידע מרשים ואיש מהם לא נשר, השופטים העלו את רף הקושי והקשו במילים שונות הנלמדות בכיתות גבוהות יותר: "יואב שפיגל, תלמיד מצטיין באנגלית, שהציון שלו בתעודה אינו חורג ממאה, ניחן בכישרון רב לשפות ובכלל, ואף עיצב  לאחרונה את אתר הספרייה של בית הספר יחד עם תלמידה נוספת".

זו השנה העשירית בה מקיים משרד החינוך מחוז מרכז את התחרות בין התלמידים המצטיינים בלימוד השפה האנגלית. במשרד החינוך אומרים כי מטרת תחרויות האיות בשפה האנגליות היא לשפר את אוצר המילים, להגביר את המוטיבציה ללימודי השפה ולעודד מצוינות.

את התחרות כיבדה בנוכחותה המפקחת על הוראת האנגלית במשרד החינוך, אלה זיני .

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות