דף הבית / חדשות העיר / חשד: הוגש היתר בנייה מזויף

חשד: הוגש היתר בנייה מזויף

 הנה משהו שלא קורה כל יום. לאחרונה התקבל בחברת החשמל היתר בנייה למחסן חקלאי בדרום העיר על מנת לחבר את המבנה למתח חשמל. ההיתר העלה את חשדו של נציג חברת החשמל שהעביר אותו לעיון הפיקוח על הבנייה במינהל ההנדסה בעיריית ראשון לציון. מבדיקה שקיים מנהל מחלקת הפיקוח על הבנייה עולה חשד כי ההיתר מזויף ולא ניתן כל אישור לבניית המחסן. במינהל ההנדסה בעירייה מיהרו להגיש תלונה במשטרה. מעיון בהיתר המזויף נראה כי לכאורה חתומים עליו מהנדס העיר לשעבר וראש העירייה. נראה שהחתימות נלקחו מהיתר אחר. אלא שדווקא החתימות שהיו אותנטיות לחלוטין הן אלו שהדליקו את הנורה שמדובר בזיוף לכאורה שכן חתימת ראש העירייה נעשתה בתאריך מוקדם יותר מחתימת מהנדס העיר, מה שכמובן אמור להיות הפוך.

מדובר בשטח שנמצא בהליכים משפטיים סביב פינוי גרוטאות מהמתחם. לפני כשלוש שנים ניסה בעל השטח, שאינו תושב העיר, לקבל היתר להקמת מחסן אולם הועדה המקומית לתכנון ובנייה דחתה אותו. במינהל ההנדסה טוענים שהגשת היתר מזויף הוא דבר חריג בתחום.

מהנדס העיר, קיריל קוזיול, מזכיר כי עבריינות בניה הינה תופעה חמורה ופלילית וכי מינהל ההנדסה ומחלקת הפיקוח בפרט לא יירתעו מטיפול נחרץ בתופעות עבריינות הבניה בכל הכלים העומדים לרשותם לרבות פניה למשטרה כפי שקרה במקרה זה..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות