דף הבית / חדשות העיר / חשבון מים פשוט, נגיש וקל יותר להבנה

חשבון מים פשוט, נגיש וקל יותר להבנה

מי ליאור

כחלק מתהליך השקיפות, הנגישות והדיגיטציה, תאגיד המים מניב ראשון יתאים מעתה את חשבונות המים לצרכנים. מעבר למתיחת הפנים העיצובית, חשבונות המים יכילו עתה רק מידע הרלוונטי לצרכן. צמצום מידע שאינו רלוונטי והדגשת הפרטים הרלוונטיים יאפשרו הצגת חשבון פשוט, נגיש והכי חשוב- קל להבנה.

"השאיפה שלנו היא שהתושבים יכירו את נתוני הצריכה שלהם ויוכלו לחסוך יותר" מסבירה סאלי לוי, מנכ"לית תאגיד המים "מניב", את המהלך  "דרך הפניות שאנחנו מקבלים באתר האינטרנט שלנו, אנו מזהים מגמה מצד התושבים לדעת וללמוד יותר. לכן, נענינו  לאתגר בשמחה".

סאלי מוסיפה כי ישנה גם עלייה בנרשמים לחשבונית במייל והפשטת והנגשת החשבונות תעודד יותר תושבים לעבור לחשבון במייל.

וגם, מסורת זו מסורת. תאגיד המים מניב, הרואה עצמו כחלק בלתי נפרד מהקהילה, חילק גם השנה מאות תיקים וציוד לבתי הספר לתלמידי העיר. עובדי התפעול של התאגיד יצאו לשטח עם רשימת הזכאים נקבעת בתיאום עם למנהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון. הילקוטים הועברו לשמונה מוקדי חלוקה ומשם לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. מטרת הפרויקט היא לאפשר לילדים לפתוח את שנת הלימודים בצורה מאושרת, שוויונית ומוצלחת.

"לצד ההשקעה בתשתיות בעיר" מוסיפה סאלי לוי "הצבנו לעצמנו בחזון החברה את ההשקעה באנשים, בתושבי העיר, בדור העתיד. בכל שנה מתקיימים פרויקטים חברתיים, בהם עובדינו מתגייסים למען התושבים". כך למשל מקיים התאגיד שיתוף הפעולה עם תכנית "אמירים למצוינות" האפשר לתלמידים בעיר להתנסות בלמידה של נושא משק המים מזוויות רבות ומרתקות. בפרויקט נוסף, "מצאנו מים", תאגיד ​מניב מפעילה תכנית העשרה בכ-50 בתי ספר יסודיים בעיר, במטרה לחשוף את תלמידי כיתות ה' להיסטוריה של התפתחות משק המים בראשון לציון, מימי המושבה – ועד ימינו.​

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות