דף הבית / חדשות העיר / חלם: העירייה תובעת את הנהלת המתנ"ס

חלם: העירייה תובעת את הנהלת המתנ"ס

חברים בהנהלת מתנ"ס רמת אליהו בראשון לציון נדהמו לקבל בשבוע שעבר מכתב של החברה לביטחון, בו נאמר כי קיימת כוונה להעמידם לדין מכיוון שהם מנהלים עסק של קולנוע. העירייה: "המכתב נשלח בטעות למספר נמענים. עם גילוי הטעות, הודענו על ביטול המכתב והתנצלנו על שליחתו"

רונן דמארי

במכתב נאמר בין היתר: "בביקורת שנערכה ביום 15/4 נמצא כי הנך מנהל עסק של קולנוע/תיאטרון ברחוב סילבר 2 בראשון לציון (כתובת מתנ"ס רמת אליהו –ר.ד). העסק הנ"ל הינו עסק הטעון רישיון לפי צו רישוי עסקים, אי לכך הנני להודיעך כי בכוונתנו להגיש נגדך כתב אישום לבית המשפט לעניינים מקומיים בראשון לציון". על המסמך חתומה החברה לביטחון וסדר ציבורי בעיר.
אחד מחברי ההנהלה שקיבלו את המכתב הוא חבר המועצה, אסף דעבול, שלא חסך בביקורת על מנת להביע את חוסר שביעות רצונו מכך: "אני רואה זאת בחומרה רבה, אני חבר הנהלת המתנ"ס, מכתב זה מופנה אליי כאילו אני הבעלים של מבנה המתנ"ס. ביום ראשון אוציא מכתב חמור עם העתק למבקר המדינה, מעניין האם גם דב צור קיבל מכתב כזה, שכן הוא אחראי על כל המבנים בעיר. זה חמור מאוד. בן אדם עם לב רגיש יכול להגיב אחרת כשהוא רואה שרוצים להעמיד אותו לדין, אחרי זה אומרים 'זו טעות שזה נשלח. בינתיים לא קיבלתי טלפון ולא הודעת התנצלות'. לדעתי הדברים נעשים בצורה לא אחראית".
גם המשנה לראש העיר, אייל מושיוב, המשמש כיו"ר דירקטוריון המתנ"ס קיבל מכתב דומה וזעם על כך, בייחוד בשל התקופה הרגישה אותה הוא חווה. ל"גל גפן" הוא אמר השבוע: "האם אנחנו כנבחרי ציבור מנהלים עסק? מדובר במתנ"ס, ברישיון עסק לאולם של המתנ"ס, יש כאן הרבה בעיות, מבנים מאוד ישנים כל מה שרישוי עסקים מבקשים אנחנו נותנים להם, אבל זה תהליך מאוד ארוך כי הדרישות כל הזמן משתנות, אנחנו עושים הכל כדי לקבל את רישיון העסק. זה שזה יצא בצורה כזו זה תמוה מאוד, ממש מפליא. צריך לבדוק שזה לא יקרה בעתיד ואני מקווה שבהקדם ייצאו מכתבי ביטול".

מהעירייה נמסר בתגובה: "המכתב נשלח בטעות למספר נמענים. עם גילוי הטעות, הודענו על ביטול המכתב והתנצלנו על שליחתו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות