דף הבית / חדשות העיר / "חכמים עם חיות"

"חכמים עם חיות"

מי ליאור

ביום שישי האחרון, במסגרת "יריד איכרים" שהתקיים בבית הספר היסודי "ידלין", ציינה עמותת "ראשון אוהבת חיות" את שבוע זכויות בעלי החיים שהתקיים השנה בין התאריכים 7-11/05.
בימים אלו שוקדים מתנדבי העמותה על תכנית חינוכית חדשה בשם "חכמים עם חיות" ובארוע התבצע הפיילוט הראשוני בהצלחה רבה.
כחלק מהתכנית, פעילי העמותה הקימו עמדה חוויתית לילדי בית הספר והוריהם, בה הילדים צפו בסרטונים משעשעים בהם למדו כיצד לגשת לכלב לא מוכר באופן בטיחותי ומכבד, למדו את חוקי ההתנהגות של בעלי החיים השונים והפנימו מסרים על יחס חיובי לחיות תוך כדי מתן תשובות לשאלות. בין היתר התלמידים ענו על חידות רבות הנוגעות למינים שונים של בעלי חיים, גילו ידע מרשים וזכו במדליות של כבוד על תשובות נכונות. בנוסף, הילדים נהנו מאתגרים לשוניים של בניית סיסמאות ומשפטי מפתח בנושאי זכויות בעלי חיים בסדר נכון של מילים.
פעילי העמותה שהקימו את המיזם והפעילו אותו מודים לבית הספר על מסורת ההזמנה השנתית לארוע.
עופרה רוזנשיין, יו״ר העמותה מספרת על האירוע: ״אנו ב"ראשון אוהבת חיות" משלבים חינוך כחלק בלתי נפרד מפעילות העמותה עוד מראשית ימיה ונמשיך לטפח דורות צעירים של ילדים ונוער למען תרבות ועתיד טוב יותר לבעלי חיים בישראל. אני מודה לבית הספר ״ידלין״ שנותן יד לפעילות המבורכת״.

לאימוץ כלבים וחתולים בכל שבת בין 11:00-14:00 במתחם הספורטכיף, ראשון לציון.

צילום: ראשון אוהבת חיות
צילום: ראשון אוהבת חיות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות