דף הבית / חדשות העיר / חילופי גברי בצמרת החברה הכלכלית

חילופי גברי בצמרת החברה הכלכלית

רונן דמארי

מינויים חדשים בחברה הכלכלית בראשון לציון. סמנכ"ל ההנדסה הוותיק, יעקב דץ, הגיע לגיל פרישה ומסכם שבע שנים בתפקיד. את דץ יחליף המהנדס מיכאל גלפרין ששימש עד כה כמהנדס הראשי של תאגיד המים ת.מ.ר האמון על רמלה, גדרה, בני עי"ש וקריית מלאכי. לגלפרין ניסיון רב בניהול פרויקטים בתחום התשתיות בהיקפים גדולים משלבי תכנון ועד ביצוע בפועל והיה אחראי על תקציב של מאות מלש"ח בשנה. הוא בעל תואר שני בהנדסה אזרחית.
מינוי בכיר נוסף בתחום הכספים, רו"ח ועו"ד סיגל בן עלי, מונתה לסמנכ"לית כספים ותחליף את ליבי גולדברג. בן עלי הינה בעלת תואר ראשון בחשבונאות ומשפטים ותואר שני במנהל עסקים. בשנים האחרונות שימשה כסמנכ"ל כספים בפריים ליס, חברת הליסינג מקבוצת דוד לובינסקי וניהלה מערך כספים בהיקפים של מאות מיליוני ₪ בשנה. גולדברג מסיימת קדנציה בת חמש שנים בחברה, בתקופתה הוקם ומוסד אגף כספים שעד אז היה חיצוני לחברה.
המינוי השלישי הוא של מאיר חזוט שמונה למהנדס פיתוח ותשתיות. חזוט בעל ניסיון רב בניהול פרויקטים בתחום הפיתוח והתשתיות. בשנים האחרונות שימש כיועץ הנדסי לגופים בשוק הציבורי והפרטי בתחום אחזקה מונעת, כתיבת הוראות עבודה, נהלים ועוד. הוא בעל תואר מהנדס תשתיות ומכונות, בתפקידו האחרון במגזר הציבורי שימש כמנהל אגף הנדסה בתאגיד מי שבע.

סיגל בן עלי. צילום: עידן גרוס
המהנדס מיכאל גלפרין. צילום: עידן גרוס

 

המהנדס מיכאל גלפרין
רו"ח ועו"ד סיגל בן עלי

צילום: עידן גרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות