דף הבית / חדשות 4 / חיות – תערוכה חדשה בפארק שקמה

חיות – תערוכה חדשה בפארק שקמה

מי ליאור

נושא החיות מאז ומעולם היווה מקור סקרנות והשראה לאמנים וגירה את עינם החדה. חיות לעיתים מייצגות פחדים, לעיתים מסמלות תכונות אנוש המבטאות כוח (אריה), גבריות (סוס), נשיות (חתול) ולעיתים ציור החיה מסמן מתחם מוגדר דוגמת מטבח (ארנב), חצר משק (תרנגול) וכך הלאה.
בתערוכת הצילום המוצגת בפארק השקמה, מציגים אמני עמותת הצילום בראשל"צ מתוך מסעותיהם בארץ ובעולם, וניכר כי הרגעים שביקשו להנציח בעדשת מצלמתם היוו עבורם רגעים מאתגרים במיוחד נוכח התנאים האובייקטיביים בשטח בהם החיה מן הסתם אינה נענית למצלמתם. בתערוכה מוצגות עבודות צילום נבחרות משל הצלמים משה לוי, אריק קנה, חנוך פרי, גיל שמואלי, ועופר צידון. במקביל מוצגים הדפסים של עבודות ציור על בד ועבודות ציור על 'רדי מייד' של האמנית אתי. פ. בשביץ. בבסיס עבודתה של בשביץ, קיימת הקשבה אל הסביבה; הקשבה אל חיות נכחדות, אל פסולת, אל מיחזור. שנים רבות שהיא מציירת חיות נכחדות על גבי בדים גדולים, כמו גם על גבי חומרים שונים בהם כיסאות, עצים וריפודי מכיסאות מושלכים, ומעניקה לאלה חיים חדשים.
תערוכת הצילום והציור מנגישה את הצופה לחיות שהסביבה העירונית דלה בהן, חלקן חיות טרף, חלקן חיות בסכנת הכחדה, וחלקן אפשר שניתן למצוא במקומותינו.
אוצרות התערוכה, אפי גן, עדי אנג'ל-תחום אמנות, בחברה העירונית אגף אמנות כותרים ומורשת.

אתי בשביץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות