דף הבית / חדשות העיר / חולה גנב מחולה

חולה גנב מחולה

רונן דמארי

בתום חקירה של צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל, הוגש בשבוע שעבר כתב אישום נגד תושב תל אביב בן 54, בגין הונאה ומרמה של אדם אחר באמצעות כרטיסי חיוב. תחילתה של החקירה בתלונה שהתקבלה במשטרת ישראל, בראשית החודש שעבר, על חולה המאושפז בבית החולים אסף הרופא, שעל פי החשד גנב מחולה אחר, כבן 70, המאושפז לצדו כרטיסי חיוב ומשך במרמה אלפי שקלים מחשבונו.

מהחקירה עלה חשד לפיו, פעל החשוד בשיטתיות ובתחכום רב על מנת להתחבר לחולה המבוגר ששכב לצדו, ובעורמה לקח ממנו ארנק המכיל כרטיסי חיוב ומשך באמצעותם כספים בסכום של עשרות אלפי שקלים.

על פי כתב האישום, נטל הנאשם את ארנקו של המתלונן וביצע 21 משיכות של כסף מזומן בסכום כולל של 35,724 ₪, וכן ביצע 63 ניסיונות למשיכה של כסף מזומן שנכשלו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ. עם סיום החקירה ולאחר שהתגבשה תשתית ראייתית, הגישה אתמול התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעניינו, בגין הונאה בכרטיס חיוב, קבלת דבר במרמה וניסיון הונאה בכרטיס חיוב.

צילום: משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות