דף הבית / חדשות העיר / חוויית למידה מהסרטים

חוויית למידה מהסרטים

במסגרת יוזמה חברתית לימודית מיוחדת, המתקיימת במתנ"ס רמת אליהו אחת לחודש, מתורגלת השפה האנגלית באמצעות צפייה בסרטונים וניהול דיון בעקבותיהם

מי ליאור

במסגרת המועדון CineMind – במתנ"ס רמת אליהו, משוחחים המשתתפים באנגלית על מגוון נושאים הנוגעים לבריאות הנפש, חברה וקהילה.
מטרת תוכנית "עמיתים" המשותפת לחברה למתנ"סים ומשרד הבריאות, לקדם השתלבותם בקהילה של אנשים אשר מתמודדים עם מגבלה נפשית, דרך פעילויות בשעות הפנאי שלהם המתקיימות במתנ”ס או במרחב העירוני (מרכזי ספורט מועדוני כושר ועוד).
התוכנית פועלת זו השנה הרביעית בשכונה ובה נוטלים חלק כמאה וחמישים מתושבי העיר, בקשת רחבה של גילים, ללא תשלום.
לתוכנית שותפים צעירים ממדינות דוברות אנגלית, הנמנים על תוכנית עמיתי יהל לשינוי ותרומה חברתית, העושים תקופה של תשעה חודשים בהתנדבויות שונות ולמידה בישראל. התוכנית פועלת זו השנה הרביעית בשכונת רמת אליהו.
במפגש שנערך השבוע במתנ"ס נדונה השאלה מהי הדרך בה מוצגת בריאות הנפש בתקשורת וכיצד היא משפיעה על הצורה בה אנו תופסים מגבלות נפשיות, את האנשים המתמודדים איתן ומקומם בחברה. הפעילות מתקיימת ללא עלות ופתוחה לקהל הרחב.
מיזם ייחודי זה פועל במטרה לקדם את נושא בריאות הנפש בקהילה ונולד מתוך שיתוף פעולה בין רכז הקהילה ומתכלל דרך חדשה של עיר "ללא אלימות" נדב גולדברג, ותכניות יהל ועמיתים.
הציבור מוזמן לקחת חלק במפגש הבא, שיערך ב- 22 במאי 18.00 במתנ"ס רמת אליהו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות