דף הבית / חדשות העיר / חוגגים פורים במוזיאון

חוגגים פורים במוזיאון

מי ליאור

חגיגת הפורים בשושן פורים (2.3) שתיערך במוזיאון, מבטיחה הנאה צרופה. בין הפעילויות: מופע התיאטרון הסוחף "אין חיה כזאת" שיפעיל את הצופים, ההצגה "חיות מרקדות" המבוססת על אגדות הילדים האהובות, קרקס, תחפושות, ריקודים, מגנטים ועוד.
המופע "אין חיה כזאת" מעביר את המסרים החשובים לשמירה על בעלי-החיים ואת החופש להיות מי שאתה, באופן שמח, היתולי, מצחיק וצבעוני דרך המדיום של אמנות ותיאטרון רחוב. המופע אשר יעלה בתוך חצר המושבה ההיסטורית בעיר, מזמין את הקהל לסדנת תנועה עם שחקנים המגלמים חתולי רחוב, כמו גם לריקוד בסט די-ג'י של הקוף המתקלט, לברוח מהטורף בסוואנה דרך טכנולוגיית צילום במסך ירוק, להתרשם ממיצג הזחל שהופך לפרפר וליהנות ממופע האש בתנועה של דרקוניות האש. המופע "אין חיה כזאת" מדגיש את האהבה לבעלי החיים בכדור הארץ. באירוע חוגגים את האהבה לחיות והדאגה לשלומם של בעלי החיים ואת הקשר בין בני האדם לבין בעלי החיים.
כן, תתקיים ההצגה "חיות מרקדות", הכוללת מופע ססגוני וחינוכי לילדים המבוסס על סיפורי ילדים קלאסיים כמו פינוקיו, סינדרלה ודירה להשכיר. המופע מפגיש את הצופים עם עולם המוסיקה והמחול וכולל שלל תלבושות ומסכות ססגוניות.
מנהלת המוזיאון, נאוה קסלר: "כמדי שנה בחג הפורים מוזיאון ראשון לציון מציע תוכן אמנותי מקורי לכל המשפחה. השנה בחרנו לחגוג את האהבה לחיות וגם את החגיגה של השוני בין בני האדם, ולהזמין את הציבור למסיבת פורים מלאת תוכן ומעוררת השראה בחצר המוזיאון".
ניסן אלמוג, המנהל האמנותי של האירוע: "בהפקה ייחודית זו יצרנו חוויה תיאטרלית שמשלבת קרקס, תיאטרון רחוב ואמנות בין הבתים ההיסטוריים של המושבה ראשון לציון. הקהל מוזמן לחזות במופעים מקוריים ולהשתתף באופן פעיל בחוויה, בריקוד ובתחפושות. האירוע יתקיים בכל מזג אוויר. מומלץ להגיע בתחפושות של בעלי חיים".

צילום: יפעת גולן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות