דף הבית / חדשות העיר / "זמר לך מולדתי"

"זמר לך מולדתי"

מי ליאור

האירוע "זמר לך מולדתי" התבסס על שירים שנכתבו לאורך שנותיה של המדינה, בדגש על שמותיהם של הכותבים והמלחינים, כמו גם ריקודי מחול ישראליים בהם השתתפו כחמש מאות תלמידים עטורי בנדנות כחול לבן ועוד.
את האירוע שנערך בו זמנית בחצרות בתי הספר נגבה ואתרים, כיבדו בנוכחותם נציגי משרד החינוך, הורים סבים וסבתות נרגשים, נוכח המראה המלבב של ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר שצבעו את החצר בלבוש כחול לבן בוהק, ונשאו דגלים וסמלים נוספים לעצמאות המדינה.
רכזת אשכול הגנים מירית אלעזר, ציינה בפתח דבריה את 70 שנותיה של המדינה וברכה את השעה. אלעזר הדגישה כי לא בכדי נבחרו השירים הרבים שייצגו את הזמר העברי לדורותיו, לעמוד במרכזו של היום ונימקה זאת בעובדה כי אין עתיד והווה ללא עבר (כדברי השר יגאל אלון ז"ל). היא הודתה לסבים ולסבתות שגילם נושק לגיל המדינה, על חלקם בלימוד התלמידים חלק מהשירים, שליוו את ראשית שנותיה של המדינה והלאה, כמו שיר הפלאפל, ארצנו הקטנטונת, ארץ ארץ, "אני ישראלי" ואחרים.
מנחת האירוע בבית הספר אתרים, סיגל גל, כמוה גם מנחת האירוע בנגבה, העניקו תעודות הוקרה לסבים והסבתות טרם שהאירוע נחתם בשירת התקווה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות