דף הבית / חדשות העיר / "זה מסכן את הציבור"

"זה מסכן את הציבור"

רונן דמארי

תושבים בשיכון המזרח חוששים: לטענתם, בתוך קרון על גלגלים מטוגנים בשרים המוגשים ללקוחות, כל זאת במרחק של מטרים בודדים ממשאבות הדלק.
אחד התושבים אמר: "במבנה נייד אשר מתחתיו קיימים מצבורי דלק עצומים, החלו למכור בשרים על האש, דבר המהווה סכנת חיים לבאי התחנה ולתושבים בסביבה הקרובה. מהיכן התעוזה הזאת? איזו חוצפה יש לאנשים הללו לעשות דברים בניגוד לחוק? היכן גורמי האכיפה בעיר? נודע לי שהבעלים אף החלו בתהליכים לקבלת רישיון והם כנראה גם יקבלו. החלטתי שאני לא אתן יד לסיכון חייהם של תושבי השכונה. תושבי חלום ראשון והסביבה תתעוררו".
תושבת אחרת אמרה השבוע ל"גל גפן": "לא מספיק ששמו לנו שתי תחנות דלק ליד אזור מגורים, שזה לא חוקי ועכשיו שמים לנו גזלן, ועוד אחד שעושה על האש? איפה נשמע כדבר הזה? חס וחלילה יקרה אסון, אחר כך כולם יתעוררו? העירייה צריכה לאכוף את החוק, אני לא מבינה איך קורה דבר כזה. מדובר בעסק ללא רישיון, זה קרה לפני כמה שבועות. זה מסכן את הציבור לדעתי, אנחנו מחכים ומצפים שהעירייה תטפל בנושא".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון זימנה בשבוע שעבר את בעל העסק לשימוע לפני צו סגירה אצל מחזיק תיק רישוי עסקים, משה לבהר. בשימוע נדרש בעל העסק לעמוד בדרישות מחמירות לביצוע מיידי לשם הבטחת בטיחות הציבור. לאחר קבלת כל האישורים התקיימה ביקורת של נציג ממשרד העבודה והרווחה שדרש להזיז את הקרוואן הנייד למקום בטיחותי והדבר בוצע. ביקורת נוספת של משרד העבודה והרווחה בוצעה היום (ב'). תוכניות של העסק יועברו לאישור משרד הבריאות וממונה רישוי הנדסי כנדרש בחוק".

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות