דף הבית / חדשות העיר / ונדליזם בחממה של בית ספר יסודי

ונדליזם בחממה של בית ספר יסודי

מי ליאור

חממת בית הספר היסודי בעיר ספגה מעשי ונדליזם קשים והסבת נזק של אלפי שקלים. שני צעירים נכנסו לבית הספר בעת שהיה ריק מאדם והרסו כל חלקה טובה בחממה הירוקה שטיפחו התלמידים. השניים ריסקו את כל העציצים, קרעו את יריעות הניילון המקיפות את החממה, עקרו את שעון ההשקיה, נטרלו את מערכת כיבוי האש באופן שלא ניתן להשיבה לפעילות ונטרלו את מערכת החשמל. כלי העבודה נגנבו וטפטים מעוצבים נתלשו מקירות בתי הספר.

שני הצעירים זוהו במצלמות, עד אשר פגעו בהן באמצעות קלשון והוציאו אותן מכלל שימוש. הוגשה תלונה במשטרה נגד הנערים, הוריהם זומנו לשיחה ונדרשו לקחת אחריות לתיקון הנזקים.

תופעת הוונדליזם במוסדות חינוך בחופשות ובחגים נפוצה ומוכרת בערים ברחבי הארץ. העירייה, באמצעות מערכת החינוך ומינהל קהילה, מקיימים הסברה בקרב בני הנוער על מנת לצמצם את התופעה. החברה לביטחון פועלת מסביב לשעון לצמצום תופעת הוונדליזם והפרעות רעש וכן עושה שימוש נרחב במצלמות, כפי שנעשה גם באירוע זה. ואכן בשנה האחרונה נרשמה ירידה של כעשרים אחוזים בפניות למוקד העירוני בתופעות אלו. בעירייה שבים וקוראים לציבור לגלות ערנות ולפנות למוקד העירוני בזמן אמת בכל חשש של השחתה וונדליזם במוסדות ציבור.

צילום: באדיבות העירייה

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות