דף הבית / חדשות העיר / התושבים עדיין חוששים

התושבים עדיין חוששים

רונן דמארי

התושבים מלינים על כך שמסעדת בשרים החלה לפעול בתוך מתחם תחנת דלק בשיכון המזרח, סמוך לשכונת חלום ראשון. העסק פועל בתוך קרון בו מטוגנים הבשרים המוגשים ללקוחות במרחק של מטרים בודדים ממשאבות הדלק.
בעקבות תלונות התושבים אכן העסק אכן שינה את מיקומו, אולם הוא עדיין במתחם וחלק מהתושבים מאוד לא מרוצים מכך.
אחת התושבות מתחה ביקורת על התנהלות העירייה וציינה: "כל דקה שהקרוואן בו מכינים בשר על האש במתחם תחנת הדלק בשיכון, מהווה סכנה רבה ביותר לכל האנשים השוהים במתחם ולתושבים המתגוררים בסביבת התחנה. חל איסור מוחלט לעשן בשטח תחנת דלק בגלל אדי הדלק, אז להכין בשר על האש מותר?
אכן הקרוואן הוזז למרחק של מטר ממקומו, לזה קוראים לעג לרש. והבעלים הוסיף חטא על פשע בכך שהקרוואן הונח על שטח המיועד לחניית רכבים של לקוחות המתחם".
הטענות הופנו בין היתר למחזיק תיק רישוי העסקים, חבר מועצת העיר משה לבהר, שאמר השבוע ל"גל גפן": "לפני כשבועיים זימנתי את בעל העסק לשימוע לפני צו סגירה בשל הקמת עסק מסוכן בתוך תחנת דלק. בשימוע נדרש בעל העסק לסגור את העסק במיידית, עד לעמידה בדרישות הכבאות לשם הבטחת בטיחות הציבור שכן, בניגוד לבתי עסק הפועלים ללא רישיון, אך אינם מהווים סכנה מיידית לציבור בהם אנו ברוב המקרים מתנהלים בהליך של המצאת היתרים, התראות לפני משפט וכו'. לאחר קבלת כל האישורים התקיימה ביקורת של נציג ממשרד העבודה והרווחה שדרש להזיז את המבנה הנייד למקום בטיחותי והדבר בוצע. ביקורת נוספת של משרד העבודה והרווחה בוצעה לאחר העברת המבנה.
תכניות של העסק יועברו לאישור משרד הבריאות וממונה רישוי הנדסי כנדרש בחוק. לאחר בדיקת בקשתו לרישוי, הסתבר כי הנ"ל העביר את המבנה לשטח ציבורי ובשל כך הופעלה מערכת האכיפה של החברה לביטחון עפ"י נהלים סטנדרטיים".

משה לב-הר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות