דף הבית / חדשות העיר / התוכי ריו שב הביתה

התוכי ריו שב הביתה

מי ליאור

תושב ראשון לציון הופתע לגלות ביום שבת האחרון תוכי שנחת היישר אל תוך מפרסת ביתו. הוא ניסה להעיף אותו החוצה דרך המרפסת, אך התוכי העקשן סרב לעוף החוצה. אז ככל הנראה הבין הבחור כי מדובר בתוכי ביתי והחליט להתקשר ל-106 של העירייה. מוטי יפת, מפקח בעלי החיים בשרות הווטרינרי סר אל ביתו של האיש ולקח את התוכי לשירות הווטרינרי העירוני.

בבדיקה ראשונית אבחנו כי מדובר בתוכי האכלת יד מסוג גרין-צ'יק קוניור, ביתי חברותי ואפילו עם טבעת מזהה ברגלו. ד"ר רפאל וטורי, וטרינר בשירות הווטרינרי העירוני, חובב ומגדל תוכים בעצמו, החל לחפש בקבוצות תוכים ברחבי הפייסבוק וראה כי כבר כמה ימים מחפשים אחרי תוכי בשם ריו העונה לתיאור של התוכי שהגיע אליו.

ד"ר וטורי יצר קשר עם מפרסמת הפוסט, העונה לשם לינוי, שנדהמה ולא האמינה כי ריו יימצא. הוא וידא באמצעות פרטי הטבעת והתיאור כי אכן מדובר בתוכי שהגיע אליהם.

למחרת בבוקר הגיע לינוי לשירות הווטרינרי והתאחדה על ריו שלה בהתרגשות. "היא לא האמינה שמצאנו אותו, ציין ד"ר רפאל וטורי. "היא חיפשה אותו בהמון קבוצות בפייסבוק ולא חשבה בכלל על האפשרות לבדוק בשירות הווטרינרי. היא הגדירה אותו כ"אהבה" שלה ולא הפסיקה להודות לנו. זה היה מאוד מרגש וכאחד שמגדל תוכים, אני שמח שריו חזר הביתה".

צילום: באדיבות השירות הווטרינרי העירוני

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות