דף הבית / חדשות העיר / הצפות בנווה חוף

הצפות בנווה חוף

רונן דמארי

תמונות ציוריות במיוחד נלקחו מצומת אלקטרה, ששקעה תחת הממטרים הכבדים. חלק מעובדי החברה נאלצו להחנות את רכביהם הרחק מהכניסה למפעל ונכנסו לתוכו בסיוע של מלגזות, שעזרו להם לצלוח את שלוליות הענק שנקוו בכניסה.
אחד התושבים הוותיקים בשכונת נווה חוף, משה שיינפלד, אמר השבוע ל"גל גפן": "אני גר כאן ארבעים שנה. בפרק הזמן הזה היו חורפים לא פחות קשים, הפעם האחרונה שבה ראיתי מראות כאלו הייתה בשנת 1979. לדעתי מה שהשתנה בשנה הזו זה שני דברים – סללו לפני שנה וחצי את כביש משה שרת ועשו בו מדרכות רחבות ולפני שלושה חודשים, עשו עבודות ברחוב שמעון ישראלי כשנכנסים ימינה ממשה דיין. כנראה שלא ביצעו כמו שצריך את הניקוזים. לא מדובר בקולטנים סתומים וגם זה לא בסדר אם קרה, אני נוסע בכביש הזה פעמיים או ארבע פעמים ביום ודבר כזה לא היה. העירייה צריכה לבדוק מה קרה כאן. ההצפות היו גם ברחוב משה שרת. היו עסקים שהוצפו ונגרמו להם נזקים. זה לא היה נקודתי זה היה לכל אורך הרחוב. ירד הרבה גשם אני לא אומר שלא, אבל לא זו אמורה להיות התוצאה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון נערכה לקראת הסופה ונקטה בצעדים רבים כגון גיזום עצים, ניקוי קולטנים, הצבת סוללות חול בחוף הים ועוד. הערכות זו הביאה לכך שלמרות תנאי מזג האוויר הקיצוניים, שגרמו למפגעים רבים ברחבי הארץ, בראשון לציון היו מיעוט מפגעים. ובכל זאת, אף מערכת ניקוז לא מסוגלת לעמוד בכמות אדירה של גשמים בפרק זמן קצר. אנחנו קוראים לכל תושבת או תושב, שמזהים מפגע, לדווח באופן מיידי למוקד העירוני. בכל מקרה אנו עורכים בדיקה כדי לבחון אם, מעבר לכמות האדירה של הגשמים, היה גורם נוסף אשר גרם להצפה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות