דף הבית / חדשות העיר / הצעה: תהליך מקוצר לפורשי העירייה

הצעה: תהליך מקוצר לפורשי העירייה

רונן דמארי

מזה למעלה משנה מונחת על שולחנה של מועצת העיר הצעה לסדר שהגישה חברת המועצה קרן דנה ג'דה, בה היא מבקשת כי העירייה תקצר את תהליך "טופס הטיולים" אותו נאלצים הפורשים לעבור.
בהצעה אותה הגישה שבו לאחרונה, נאמר בין היתר: "הגיעו אליי פניות רבות על התהליך הארוך, המייגע והמסורבל של טופס טיולים לעובדי עירייה הפורשים או עוזבים את העירייה. כל עובד מקבל לידיו "טופס טיולים" אותו הוא צריך למלא בחתימות של עובדי עיריה מהמשרדים השונים, אותו טופס שבתוכו ישנן משבצות שמיועדות לחתימה של עובדי עירייה על חובות או אי חובות של אותו עובד למערכת. הדבר גורם לאותו פורש הליכה בין משרד למשרד, כאשר לא תמיד אותו עובד שצריך לחתום במשבצת שלו נמצא באותו היום ואז העובד הפורש צריך לחזור ולהחתימו במועד אחר".
דנה הציעה: "מידי חודש מעודכנים בכוח אדם עובדי העירייה המיועדים לפרוש, לכן נבקש ממינהל האמרכלות להוציא רשימה מעודכנת ומסודרת לכל הגורמים הרלוונטיים לבדיקת "זכאותם" ואי קיום חובות שלהם בטרם יציאתם. בדרך זו נחסוך מהם את ההתרוצצות והעמידה בתורים. אציין כי עובדים אלו תרמו ממיטב מרצם ושנותיהם לעירייה ולתושבי העיר, מן הראוי להקל עליהם ולאפשר להם לצאת ברוח טובה ונעימה יותר".
ראש מינהל האמרכלות, תמי כהן, צידדה בהצעה ובמסמך שהעבירה לראש העיר, דב צור בחודש אוקטובר 2016 היא ציינה כי עד סוף נובמבר 2016 תסתיים הפחתת הנושאים הנדרשים לאישור בטופס הטיולים, תוך הבחנה בין עובד שהינו תושב העיר לעובד שאינו תושב העיר. התהליך יועבר לאחריות האמרכל כך שחלק גדול מהבדיקה והבירורים יבוצעו על ידי האמרכל ולא על ידי העובד עצמו. עוד כתבה כהן לצור כי הם פועלים למחשוב טופס הטיולים "וכולנו תקווה כי תוך חודשים ספורים יהיה הליך יעיל, ממוחשב וקצר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים למחשוב התהליך ולאחרונה אף נערך פיילוט על מנת להגיע למצב אופטימלי שיקל על הפורשים".

קרן דנה ג'דה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות