דף הבית / חדשות העיר / הצעה: סיוע לאגודת ג'ודו

הצעה: סיוע לאגודת ג'ודו

רונן דמארי

במכתבם מציינים סולרסקי ומתיתיהו: "ייחודיות האגודה הי באיחוד פעילויות בענף הג'ודו ובענף הסמבו. האגודה היא "חוד החנית" של שאר האגודות, הן בהישגים והן בארגון תחרויות בינלאומיות בארץ. בהישגיהם הרבים בתחרויות בארץ ובחו"ל, ספורטאי האגודה מהווים מקור גאווה לעיר ראשון לציון ואף למדינת ישראל.

מנהלי האגודה חרתו על דגלם את ערכי החינוך והכבוד ההדדי שהם הבסיס לכול ספורטאי באשר הוא – ואכן אנו עדים לכך, שההצלחה של האגודה היא לא רק על משטחי  הקרבות, אלא גם במספר האזרחים הטובים שחוזרים ומפקידים את ילדיהם, שנה אחר שנה, בידי המאמנים הנהדרים, המקצועיים והמסורים של האגודה.

מיום כניסתה של האגודה לפעילות בבית ספר "חביב" אנו עדים לשינוי חיובי באזור מזרח העיר ואף לשינוי מבורך בקרב תלמידי בית ספר "חביב" עצמו – כי לספורט ערך חברתי עצום".

עוד נאמר במכתב: "כולנו מודעים לעבודות הפיתוח במתחם בית ספר "חביב" שעיריית ראשון לציון ביוזמתך מובילה, אלא שתכנון העבודה לא הביא בחשבון את הצרכים האמיתיים של האגודה הפעילה שנים רבות בבית ספר "חביב". על מנת לגדל ספורטאים איכותיים יש לאפשר לאגודה לפעול במתקן ראוי גם בשעות הבוקר ולא רק בשעות אחר הצהריים.

פנייתה החוזרת ונשנית של הנהלת האגודה במהלך השנים 2014, 2015 ו-2017 לא קיבלה מענה ולא תשובות ראויות למצוקת הספורטאים. ראש העירייה הבטיח כי יטפל בנושא, אך דבר לא נעשה. אנו בטוחים  כי בחשיבה עניינית-רצינית, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים אשר יעניקו מענה הולם לצרכים של האגודה, ללא פגיעה בעבודות במתחם. אנו גם מניחים שלא תאפשר למאות בני נוער להיזרק מהבית המיוחד שלהם. כראש העירייה, נבקש התגייסותך בהקדם למאמץ משותף לאפשר את המשך פעילות ספורטאי הג'ודו ב"חביב".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בשנים הקרובות, במסגרת עבודות הפיתוח של בית הספר, יוקם מתקן ספורט חדש וראוי לספורטאי הענף בבית הספר חביב. נזכיר כי אמיר סולרסקי שימש כמנהל רשות הספורט עד סוף 2016 ולא זכורות לנו פניות שלו בנושא".

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות