דף הבית / חדשות העיר / הצעה: סיוע לאבלים

הצעה: סיוע לאבלים

רונן דמארי

חבר מועצת העיר, אבי חיים, העלה השבוע את ההצעה לסדר יומה של מועצת העיר לאחר שהבין כי עיריית רחובות השכנה תאמץ את הרעיון. בהצעה כותב חיים: "ישנם רגעים בהם עולמו של אדם משתנה כהרף עין, החיים אינם כתמול שלשום, כאילו נשמטה האדמה מתחת לרגליו. חיינו בעולם הגשמי, רוויים ברגעים רבים של שמחה ואושר, אך לצד רגעים אילו, החיים לצערנו, מלווים גם באבל ואובדן. אדם המאבד מישהו אהוב צריך להתמודד עם שברון לב בלתי נסבל , הרגעים הללו, שניות לאחר הבשורה המרה, חקוקים לעד בלבבות האדם, המוצא עצמו לפתע בחוסר אונים מוחלט. "טוב מה עושים עכשיו, מי יעזור לי?" סביר להניח כי ישאל אותו אדם שהפך בין רגע לבן משפחה אבל. לפני מספר ימים, נודע לי כי עיריית רחובות אימצה מיזם גמ"ח לחיקה ומעתה, תספק למשפחות אבלות, בנות העיר, ציוד מקיף לטובת קיום השבעה לאחר פטירת תושב העיר. מבירור שערכתי עם יוזמי ההצעה במועצת העיר ברחובות, עולה כי כחלק מהרצון של העירייה להתחבר לקהילה, רכשה העירייה ציוד מקיף הטומן בחובו סוכת אבלים, כיסאות, שולחנות וציוד חיוני נוסף, לטובת שירות המוצע למשפחות אבלות תושבי העיר. לטובת המיזם אף הוקצה רכב, נגררת ועובדים ייעודיים שמבצעים את ההקמה היוצאת לפועל בקלות יתרה עקב ציוד חדשני".
חיים מוסיף: "הצעתי שבנדון, נוגעת כמובן לכל אחד ואחת מכם, חבריי למועצת העיר, ללא הבדל ו/או שיוך פוליטי, אני סבור כי קבלת הצעתי שבנדון, תתקבל בעיניי הציבור באהדה רבה, הציבור יחוש כי נבחריו והרשות המקומית יהיו שם למענו בעת צרה, ברגע הבודד הזה שעולמו חרב, תחושת השייכות תתחזק וכולנו נצא מחוזקים".
מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון נותנת מענה לאבלים במקרים מיוחדים. מעבר לכך, פועלים ברחבי העיר גמ"חים המסייעים לכל דורש".

אבי חים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות