דף הבית / חדשות העיר / הצעה: סבסוד פעילות מרכז ההורות

הצעה: סבסוד פעילות מרכז ההורות

סגן ראש העיר, רז קינסטליך, מציע כי העירייה תסבסד פעילויות של מרכז הורות הפועל בתחומה לטובת ההורים הצעירים תושבי העיר. בעירייה משיבים

רונן דמארי

בהצעה שהעביר רז קינסטליך לראש העיר, דב צור, הוא מציין: "פעילות נפלאה ומרשימה הולכת וצוברת תאוצה בעירנו, מתחת לפני השטח  אימהות ואבות צעירים, בני העיר ראשון לציון, מגיעים לרכוש כלים להורות נכונה למען האוצר היקר שלהן.

עת הפכנו להורים צעירים באחרונה, גילינו רעייתי ואני עולם שלם של מידע כל כך חיוני שפשוט היה חסר לנו, מרכז 'מאמוש' דאג להשלים לנו את החסר באמצעות שלל פעילויות מעצימות ומועילות עבורנו כהורים ועבור היקר לנו מכל. מרכז 'מאמוש' הינו בית להורות מודרנית ומאגד בתוכו את כל מה שההורים רוצים לדעת ולחקור. זוגות בהיריון המעוניינים להתכונן לרגע הנשגב, בית לאימהות ואבות בחופשת לידה, מקום שאפשר לעצור בו, לנוח, לשתות משהו, להרגיש בטוח.

מקום שאפשר לשאול בו את כל השאלות, להרגיש נורמליים גם כשהמצב לא תמיד כזה. בית למי שנשארים בבית עם הילד, שזקוקים למסגרת רכה שתאפשר להם סביבה לימודית מהנה ונעימה ביחד עם הילד, בית לקטנטנים ולהורים שלהם שבאים לרקוד, לשיר וליצור בשלל פעילויות".

עוד נאמר בהצעה: "לאור הפעילות הקהילתית החשובה, חשוב כי פעילות כל כך חיונית לתושבי העיר תקבל הכרה מהרשות המקומית כפי שעשתה עיריית חולון שאימצה לחיקה את מיזם "טיף וטף", הפועל באופן דומה ומעניק לתושבי חולון מחירים מסובסדים על פעילויות המרכז, על כן, דומה כי ראוי שעיריית ראשון לציון תאמץ לחיקה את הפעילות של מרכז 'מאמוש' שעיקרה הוא שירות לחלק ניכר מתושבי העיר זאת באמצעות מנהל קהילה, לרבות סבסוד ודיוור פעילויות לרווחת התושבים".

מהעירייה נמסר בתגובה: "העירייה נמצאת כבר בשלבי אישור לאחר גיבוש פרוגרמה והקצאת שטח

למרכז המשפחה והגיל הרך. מדובר במרכז בשטח של כ-1400 מ"ר שייתן שירות וטיפול רב מערכתי בקהילה. נזכיר כי גם היום מעניקה העירייה  מגוון שירותים להורים לילדים בכל שכבות הגיל וזאת במסגרת מכללת הורים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות