דף הבית / חדשות העיר / הצעה: להנגיש את אירועי העירייה

הצעה: להנגיש את אירועי העירייה

מי ליאור

בהצעה שהגיש כותב דורון אוזן: "ראשון לציון מארגנת אירועים רבים למען תושבי העיר. רבים מאירועים אלו מונגשים לציבור בעלי המוגבלויות, כחלק מתפיסה לשילובם באופן המלא ביותר בעיר, בקהילה ובחברה".
על מנת להשלים את השירות עד תום, הוא מציע השתתפות מתורגמן באירועי העירייה תוך נימוק "מי שנכח בכנס השפה העברית האחרון, בוודאי הבחין במתורגמן שעמד על הבמה. נוכחותו על הבמה אפשרה לתושבי העיר בעלי לקויות השמיעה, לחוות את האירוע בשלמותו ללא צורך בסיוע חיצוני. על כן אני מציע לשלב בכנסים, באירועי עירייה, ובמופעים, מתורגמנים בקטעי הקישור שאינם מונגשים".
כן מציע אוזן סימון נגישות באירועי העירייה המונגשים וכותב: "אירועים רבים של העירייה הינם אירועים מונגשים לציבור בעלי המוגבלויות, אך לא תמיד קיימת ידיעה ברורה על עובדת האירוע המונגש. דבר זה מונע לעיתים קרובות מאנשים בעלי מוגבלויות מלפקוד אירוע כזה או אחר שבו היה יכול לקחת חלק.
אציין כי בחברה העירונית הפעולה מתבצעת בחלק מהאירועים ואני מברך על כך". בסייפא לדבריו הדגיש כי הנחה את אגף הנוער והצעירים לנהוג על פי המבוקש ולהנגיש את האירועים. כן הוסיף כי בעקבות הצעתו של חבר פרלמנט הנוער, עידן מרש יו"ר ועדת הנגישות, הוחלט באגף נוער והצעירים כי מעתה יתפרסם סימון ייעודי מונגש לכל אירוע".
מהעירייה נמסר: "עיריית ראשון לציון מברכת כל יוזמה שתשפר את הנגישות לאנשים עם מוגבלויות. כבר עתה העירייה מנגישה את אירועיה, כך למשל ישנו מתורגמן לשפת הסימנים באירועי יום השואה ויום הזיכרון ובפרסומי יום הזיכרון אנו מפרסמים הודעה לכבדי שמיעה על אפשרות לקבל את הטקסט מראש. אנו מקבלים את הצעתו של חבר המועצה לסימון אירועים מונגשים וכן ראש העירייה הנחה שכבר בחגיגות העצמאות הקרובות, אחת הבמות תונגש ופרסום ייצא על כך".

דורון אוזן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות