דף הבית / חדשות העיר / הצעה: דפיברילטור בגני הילדים

הצעה: דפיברילטור בגני הילדים

רונן דמארי

בהצעה שהעביר בשבוע שעבר חבר המועצה מאיר עקיבא לראש העיר, דב צור, נאמר בין היתר: "כולנו כאחד שמענו והצטערנו על האירוע שארע בגן הילדים לפני כחודשיים בראשון לציון, בו איבדה העיר כולה ילד בן שנתיים אשר נחנק בשנתו. סביר להניח שאם בגנים של ראשון לציון הייתה עגלת החייאה היינו יכולים להציל את הילד או לכל הפחות ילדים אחרים שהיו חלק מאירועים טרגיים אלה. אין צורך להרחיב כמה אנו ההורים דואגים בכל הנוגע לילדינו, כהורה אל הורה אני מאמין שאנו מבינים כולנו כמה קושי אנו חווים בתחושת אי הוודאות וברצון למקסם את הסביבה הבטוחה של הילד.
לכן מוטל עלינו לעשות את המקסימום שיש ביכולתנו וזאת על מנת להציל לפחות ילד אחד מישראל. עגלת החייאה היא לא מותרות אלא היא נצרכת מידי לכל גן וגן בישראל. הנני מודע לכך שגננות ואף סייעות עוברות קורסים של "עזרה ראשונה" אך אין בידיהן את הציוד הנדרש לבצע את הפעולות הראשוניות בשלמותן. עלינו לצמצם ככל האפשר בפריווילגיות ומותרות ויש כספים רבים שאפשר להקצות אותם ואת המשאבים לנושא זה".
עקיבא מציע כי המועצה תצביע בעד הצבת עגלות החייאה בכל גני הילדים בראשון לציון, המועצה תבחר נציגים לוועדה אשר יבחנו את העלות הכספית אשר תביא את מסכנתה למועצה בתוך 30 יום. עוד מוצע כי לאחר קבלת העלויות והממצאים תתכנס מועצת העיר פעם נוספת על מנת לדון בנושא ותקבע את דרך הטמעת הנושא בגני הילדים לרבות הדרכה נוספת של שימוש ספציפי בציוד המוענק לכל גן.
מהעירייה נמסר בתגובה: "נפעל על פי הנחיות החוק".

מאיר עקיבא עק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות