דף הבית / חדשות העיר / הצעה: אפליקציית הסעות לתלמידים

הצעה: אפליקציית הסעות לתלמידים

מי ליאור

בעקבות תלונות מצד ההורים ליו"ר הנהגת ההורים העירונית אבי צרף, על איחורים מתמידים בזמני ההסעות לבתי הספר וזמני ההמתנה הממושכים בתחנות ההסעה בכל מזג אוויר, פנה צרף בבקשה לראש העירייה דב צור לסייע בהפעלת אפליקציית הסעות עירונית שתאפשר להם להתנהל על פי לוח זמנים מוסדר ומעודכן.
צרף: "התלמידים כיום נתונים לחסדיהם של חברות ההסעה השונות. נהגיהן אשר ללא פיקוח הולם, פועלים על פי נוחותם, מרשים לעצמם לאחר להסעה או להקדים, מה שגורם לשיבושים ומתח מיותר אצל התלמידים והוריהם".
בדבריו ציין כי כידוע חלק מתלמידי בתי הספר בעיר נזקקים להסעות מטעם העירייה, בהם תלמידי החינוך המיוחד, החינוך הדתי, ויצו נחלת יהודה ותלמידי שכונת נווה חוף, וכי מועד ההסעות המוסדר משמעותי באשר לפתיחת יום הלימודים. "פנייתי נבעה מתוך רצון להקל על התלמידים המגיעים בהסעות, שממילא קשה להם להתעורר בבוקר ולעבור מסע ארוך לבית הספר, וגם להפחית את חשש ההורים והדאגות שמא הגיעה ההסעה האם הילד עלה עליה בזמן".
עוד ציין כי להערכתו, במהלך המוסדר יירד באופן משמעותי מספר הטלפונים הזועמים לרפי דואני, אחראי מערך ההסעות ויאפשר לו שליטה בכל ההסעות בעיר ללא תלות בסדרנים. לדבריו, מהלך זה יוכל להתריע מראש על איחור ההסעה, דבר שייעל את כל מערך ההסעות לילדים בעיר ויטיב עם הגורמים השותפים לו.
מהעירייה נמסר בתגובה: "מזה מספר חודשים שמחזיק תיק תנועה ותחבורה, ישראל מוטעי, בוחן יישום (אפליקציה) שתשלב את כלל אמצעי התחבורה בעיר, כולל הסעות תלמידים. ההתקשרות עם הספק צפויה להחתם בקרוב, בברכת ראש העירייה דב צור".

אבי צרף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות